Gå til innhold

fiser hele tiden, dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hehe, hva annet kan det være. Jeg venter på tante nå, men tviler på at den komer. testet neg i går, men venter mens i dag eller i morgen.. Har hatt luft i magen en uke nå--

noen m råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde også mye luft i magen dagene før IKM:) Har det fremdeles også, men men..... Det er vel til å leve med det:)

 

Anbefaler deg å vente 2 dager før du tester igjen. Det kan hende at kroppen din ikke produserer hcg så fort. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg hadde luft jeg å...hihi...ikke nå lenger da..håper du er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har HELDIGVIS slutta med det nå:) Grøss, hadde nesten fortrengt det der der. Får håpe du er gravid da, jeg husker nemlig med gru at jeg hadde det slik de aller første ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er full av luft, hele tia jeg!! Noen som kan fortelle meg når dette skal gi seg..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble sånn noen dager før IKM og det varte i ett par uker. Nå kommer det og går litt.

 

Jeg hadde IKM på en mandag og testet ikke positivt før på torsdagen. Det lønner seg å være tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at jeg har hatt det slik lengre enn de 6 ukene.... Tror jeg er en mnd lengre, og magen er ful av luft!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er som en luftballong. e

håper virkelig at detta gir seg.

vekker sambo om nettenefordi jeg fjerter så høyt i søvne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg som sørger for luftsirkulasjon hos oss, ja... herregud, magen er som et trommeskinn hele dagen!! Buksene mine passer ikke lenger, og jeg som bare er ca. 5+5 eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...