Hermelina Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Reiste oppover til Mjøsa for det siste intervjuet til datainnsamlingen min i går, og når jeg våknet i dag var det til en hvit, hvit verden!! Litt bekymra for at jeg skal ut og kjøre på snøføre, men det er da piggdekk på bilen og jeg har hatt førerkort i mange år, så det burde jo gå bra! Søte svigermor har satt skoene mine på varmekablene på badegulvet og hengt inn jakka og skjerfet mitt på kjøkkenet, "for det er så kaldt ute i gangen og det er kaldt når du skal ut" : ) Har også en mistanke om at de har skrudd opp varmepumpa et hakk for min skyld! De hadde også kjørt seg fast på gårdsplassen når de skulle ut i dag pga snøen, men de har måkt unna litt foran den andre garasjen da, sånn at det skulle bli enklere for meg å komme ut. Og streng beskjed om at hvis jeg kjørte meg fast så skulle jeg bare ringe, ikke begynne å dytte eller ordne noe, så skulle de komme og hjelpe meg! Og de jobber en halvtimes kjøretur unna! Det er virkelig rørende omsorg for meg og deres kommende barnebarn! : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6902115-winter-wonder-land/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Åh, det må være godt å ha slike svigerforeldre da. Er jo så deilig å bli "dullet" litt med! Våknet alene til iskaldt hus med 14 grader i dag jeg. Var såvidt jeg orket å stå opp. Ute var de første snøfnuggene kommet i år, men var ikke mye å skryt av da. Måtte da ut og hente ved og sette igang med opptenning. Ennå er det ikke skikkelig varmt.. Nyt det sier jeg bare:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6902115-winter-wonder-land/#findComment-6902271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå