Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei.... Vi lurer litt på Lén-Veronica. Mannen min har hørt det ett sted og jo mer jeg smaker på det jo mer liker jeg det. Hva syns dere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes at det var veldig spesielt ja,er nok ett navn man må smake litt på før man kan bestemme seg for hva man syns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 kjempe fint... skulle ønske jeg fikk ett så fint navn før veronica.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morango 29.05.2007 Skrevet 16. november 2006 #4 Del Skrevet 16. november 2006 Ja! Dette "smaker" bra! Veldig lett å like. Kunne like gjerne vært lene veronica. Men Lén-Veronica er nytt og jeg liker at det har bindestrek. Du bare Må si begge navna. Og fint er det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 17. november 2006 #5 Del Skrevet 17. november 2006 Lèn-Veronica er i nærheten av det styggeste navnet jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #6 Del Skrevet 22. november 2006 Liker ikke Veronica noe spesielt, men kan se at det er et helt ok navn. Lèn var litt for spesielt for meg. Villle heller valgt Lene, Lin eller Linn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå