*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hmm...hun fant det ut helt selv. Ville plutselig bare ikke ha mer....var ikke forberedt på den nei... Hun er snart 9 mnd...pussig. Vil ikke ha mer. Har gitt henne nan de to siste dagene, å hun koser seg masse med flaska:) Er jo bra det da... Underlig asså....lillepia mi begynner å bli stor nå...sukk..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Nesten litt heldig du:O) Lukas blir 1 år til søndag og jeg kan bare glemme mine fantasier om at han får for seg å slutte med puppen! Ammer og ammer,det er på tide med avvening snart....synes det bare er så vanskelig!! Ikke tar han flaske heller....(dette ble jo ett syte innlegg fra meg..hi,hi...) Kos deg videre med solstrålen din:O)
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, hadde jo sett for meg det. Hun var jo veldig glad i den puppen...trodde jeg da. Så jo sef for meg at det skulle bli vanskelig...menmen, føler meg nesten litt svikta jeg. Lykke til med avvenning når den tid kommer da:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Når han er 1år trenger han jo ikke flaske:) Gå rett på tutkopp, vel. Var ikke noe sak for elstemann her.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Selvfølgelig har han tutekopp,men han tar ikke mm i form av flaske/tutekopp....det har han aldri gjort! Det jeg tenkte med det var at kanskje avveningen ville bli enklere om han fikk mm på flaske i en periode....men det nekter han:O)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Høres ut som klassisk ammestreik. Da kan du enten gripe sjansen og slutte å amme, eller fortsette å tilby dersom du egentlig har lyst å fortsette med morsmelk en stund til. Se på www.ammehjelpen.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå