IdaJacobine Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 ...Selv om datteren min er veldig hyggelig å være sammen med! :-) Kjenner ikke så mange som er hjemme på dagtid og mannen min jobber så mye! Noen som har lyst på ny trille-kamerat eller legge meg til på msn så kan vi chatte...? Jeg er 29år gammel, bor på vålerenga i Oslo og har en bitte liten godjente på 4 mnd. Mailadressen min er [email protected]
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 hei, datteren vår er bare eh..fire dager gammel idag? ja, det blir riktig. ;O) kom hjem etter et døgn og siden har huset vært fulllt av besøk så jeg går litt isurr. ;O) jeg er 27 og bor på sagene, og studerer til vanlig. eg nå og, siden jeg ikke har permisjon fra skolen, men sambo og jeg studerer det samme så han går på skolen...hehe. hva driver du med til vanlig da?
IdaJacobine Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Oi, gratulerer! :-) Jeg jobber på blinderen som studiekonsulent, faktisk! :-) Er utdannet bibliotekar og nesten akupunktør, dah. Ellers pleide jeg å trene ganske mye - eh, før jeg ble gravid. Hva studerer du?
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 jeg studerer markedsføring. det er helt merkelig å være her inne, altså på dinbaby. føler at jeg har vært på barnimagen en evighet. 9mnd er jo ganske lenge da..;O) jeg må si at hittil er småbarnsforeldrelivet en drøm..;O) første natten hjemme hadde hun vondt i magen fordi jeg fikk melk veldig fort, så da var vi oppe hver time, men nå har hun hatt den beste døgnrytmen, så nå ligger både far og barn og sover søtt og jeg kan spise frokost og lese avisen i fred og ro.. herlig...;O)
IdaJacobine Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2006 På BI? Det er bare helt magisk når man endelig får babyen sin! Helt utrolig... Er det fineste som har hendt meg i allefall, selv om det til tider kan være ganske slitsomt også. Man blir jo bare så forelska i det vesle krypet! Akkurat nå kommer den første tannen til Charlotte, så hun er LITT irritabel. Men hun sover godt om natta, heldigvis. Har akkurat fått med meg noen på trilling kl tolv, så jeg får begynne å gjøre oss klare. Men legg meg til på MSN eller send meg en mail, da vel! Lykke til videre med babylivet! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå