Gå til innhold

April: Hvordan gikk klokkestillingen hos dere?

Anbefalte innlegg

Altså med tanke på søvnen til de små..? hehe..regner med dere klarte å skru klokka ganske greit..hihi..

Det har ikke gått så greit for snuppa..Første natta gikk helt supert, men de to siste har vært rimelig ille.. Våkna klokka 2, og sovna ikke før 4 -da måtte jeg legge meg på stua for ikke å krepere.. Og i natt igjen så våkna hun klokka 4... Skal ikke sove mer, og når hun kommer inn i vår seng ligger hun og drar meg i håret.. :( *sukk* når går dette over tro?

Fortsetter under...

hehe, er ikke bare bare og stille klokkene heller her i huset;) oppdager stadig vekk klokker som går noe raskere enn de andre ja;)

Her våkner han en time før han pleier, altså kl.06...

Her har det ikke gått så bra. Men så har Siri hatt 40 i feber så hun har sovet litt itl og fra. Men hun er sulten etter den gamle klokken og sover etter den gammle tiden. Men vi skal prøve å snu den nå som hun begynne rå bli litt bedre.

Hos oss har det gått helt uproblematisk, akkurat som sist - satser på det er en god tradisjon ;o) Hun har fått for vane å sove inntil en time ekstra i helgene, så hun våknet til normert tid, dvs 07 (da vi står opp på hverdager). Resten av dagen gikk det som normalt med soving og legging på kvelden - bank i bordet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...