Gå til innhold

HJELP, hva tror dere????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært spesielt kvalm.... bare litt på kveldene. Aldri kastet opp. Er i uke 13 nå. Har dilla på dunderSALT og SURsild.....(godis).

Urinen er veldig gul.... Liker ikke melk, kylling og ris lenger, ei heller pannekaker (mon tro hvorfor) Men har også fått dilla på appelsinTE og andre typer frukt TE jeg aldri har satt pris på tidligere. Bulken nederst på magen er allerede kjennbar... ER USANNSYNLIG TRØTT hele tiden. Ikke gått opp noe i vekt. Kinakartet her på BIM sier GUTT men det på www.gravid.se og chinegold sier jente.

Noen som vil tippe...... (skal på ultralyd 20 nov og er sååååå spent)

Fortsetter under...

Hmmm er som jeg skulle skrevet det selv... Har dilla på dundersalt og sursild godis selv, trøtt, mest kvalm om kvelden, ikke orker jeg biff og sånn og knallgul urin (har det til vanlig og).... Frukt te er også favoritter blitt og sprite, appelsiner, mandariner og juice glir også lett ned :)

Alle sier at jeg får jente men det er lenge til jeg vet noe.... :)

Kinesisk her på BIM sier jente mens det på babyverden sier gutt....

Oioi - den som venter får se.

Jeg fikk på en sånn test dagen før ul 95% for jente. Og det er ingen tvil om at vi venter gutt!!!

Jeg elsker pannekaker, liker ikke asta, spiser masse appelsin, spyr ikke, men va småkvalm i begynnelsen, trøtt ja i den tiden du er i nå, kinesisk kart viser gutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...