Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Ka ti har du termin? mage bildene va kjempe fine..
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Tusen takk Godt å få litt komplimenter når de fleste kommentarer jeg får blant folk er av typen "herregud så svær du er", "hvor mange skal du ha? to eller tre?" og "når har du termin? september?"... Termin er nemlig ikke før 8.januar
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 hehe, får hørra akuratt d samma eg. Har termin 5januar men legen meine at d iche kan stemma, sga på ny ul 9november for å få sikker termin dato. e ganske svære sejes d. (bilder under navnet mitt)
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Ine ligge bildene under, hvis du ville se.
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 oj, stormage du også ser jeg! hehe Rent personlig så tror jeg nok at knøttemor kanskje kan komme ei uke før termin eller så, men jeg får visst ul rundt uke 35 uansett siden jeg bor såpass langt unna sykehus (2.5-3 timer kjøring), for å sjekke størrelsen på knøttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå