Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hei, er det flere som er plaget av mye luft i magen? Selv føler jeg meg helt oppblåst. Må prumpe og rape dagen lang, og føler meg ikke spesielt attraktiv.... Er 17+4 på vei. Flere som sliter med gasser?? Noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 her må det snart opp skilt om brannfarlig område *knis* for er rimelig full av lettantennelige gasser for tiden.. Men har ikke noen råd til deg desverre.. Er ca like langt på vei som deg..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 sliter også m dette....plagsomt! har i tillegg en "klump i halsen" som liksom aldri går vekk. noen som vet om noe som kan hjelpe?
milva76 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 SAmme her. Promper som en bryggesjauer. Skikkelig lekkert!
Toppris Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Karve hjelper meg godt mot luftplager. Ta et par teskjeer og svelg med noen store munnfuller vann etter frokost. Kan være litt vanskelige å svelge, men det er vel verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå