Gå til innhold

Når sover deres barn om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på når deres barn har sine sovetider på dagtid... Her varierer det ganske mye fra dag til dag og jeg lurer på om vi er unormale.

Vi står opp i ni-ti tiden og har første lur tolv-halv ett så har vi igjen kanskje en lur i to-tre tiden og hvis forholdene ligger til rette er det en liten en i fem-seks tiden. Han legger seg i ni tiden om kvelden.

Noen dager sover han bare to ganger andre ganger en eller fire... Hvordan har dere andre det? Han er 7 mnd gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 6 mnd. og det varierer litt.

Som regel ser det ca. sånn ut:

Våkner 06.30, får mat. Sover igjen til ca. 09.

Kl. 11 sover han litt igjen

Så sover han igjen rundt 14.30

og en liten blund i 17-tiden

Legger seg kl. 19.

Skrevet

Han har selvfølgelig sovedager og våkendager innimellom : )

Skrevet

jenta mi er straks elleve mnd. sover fra ti til halv tolv-tolv, og og fra halv fire til fem. Legger seg klokken åtte, og sover til halv åtte-åtte dagen etter. Noen ganger sover hun til halv ni dagen etter.

Skrevet

Kristian er 6 mnd.

Dagen starter mellom 8 og 9.. Er våken til 11-12 og da sover han en liten dupp. Så sover han igjen litt ut på dagen. Sent på ettermiddagen tar han en laaang lur, som vi driver å endrer på fordi han er våken til rundt 24 på kvelden:/ Og da sover han hele natten.

Skrevet

Min er snart 9 mnd.

Våkner sånn en gang mellom 7.30 og 8.30.

Er våken en to-tre timer før hun blir trøtt. Sover nå faktisk. En lur på alt fra 30 min. til 2 timer.

Neste lur er midt på dagen, rundt om kl 15.

Den kan vare opptil tre timer.

Før sov hun en liten time på ettermiddagen og, med det er hun nettopp sluttet med.

Prøvde å legge henne, men hun ville ikke sove. Sluttet med pupp og da.

Før la hun seg kl 21.

Nå legger hun seg ca kl 20:)

Skrevet

Vi står opp mellom 07 og 08 om morgenen, steller og spiser. Men han er alltid veldig trett selv om han absolutt skal opp så tidlig, så det blir en liten lur ikke mer enn en time etter det :)

Han er rett og slett en baby som trenger masse søvn. Hvis jeg klarer å holde han våken i 2 hele timer på dagen, så blir han veldig sutrete og lei.

Noen ganger sover han en halvtime, andre ganger (særlig nå i det siste), sover han nesten 2-3 timer. Og det er noe nytt her i huset :)

Sover ca 4 ganger om dagen. Han er 6,5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...