Gå til innhold

makan til egoisme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på DIB-treff i går. Koselig det, men det var to stykker der som irriterte meg sånn. De satt å snakka om at de hadde røyka gjennom hele svangerskapet, og selvsagt også nå når de ammer. Etterpå klagde de over at ungene var litt små, og veldig urolige. Kanskje en sammenheng??? Sa ingen ting jeg, selv om jeg nesten kokte innvendig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeehh...æsj!

Sorry, men gravide og ammende røykere har jeg ingen respekt for. Såklart røykingen har sammenheng med barnas vekst og at de er urolige..

Skrevet

Enig med deg der,når folk røyker da de er gravide får meg til å se rødt....men røyking etter de har født er "greit" i min bok.Selv om man ammer så kan man legge inn røyken på visse tidspunk som barnet ikke tar skade av.

...men å skryte av det hører ikke hjemme på et DIB treff!!!!!!

Skrevet

Jepp, det tror jeg også! Er selv et slikt "barn", jeg er en liten datter av en storrøykende mamma!

Skrevet

Kanskje de damene ikke var de salteste nøttene i skåla, for å si det sånn ;) Er jo rimelig allmenkunnskap at røyking skader barna nå vel?

Gravide som røyker er skikkelig stygt, skjønner ikke at det går an å være så korttenkt engang. Stygt, harry, og ikke minst veldig skadelig for babyen i magen..

Skrevet

røyking reagerer jeg og på, MEN det er faktisk mange som ikke klarer å slutte, jeg både skjønner og ikke skjønner det.. jeg røyka, men slutta da jeg ble gravid.. uten problem, jeg hadde alltid sagt at den dagen jeg blir det, så er det slutt.. men mange sliter så med det at de blir så stressa at det kan skade ungen mer.. har ihvertfall hørt om de som ble anbefalt av legen å heller ta et par røyk om dagen... forskjelll på 2 og 15... mamma min røyka og, men jeg er frisk som en fisk aldri sjuk, ikke astma eller allergi... (forsvarer ikke røyking under svangerskap for det altså!!!!!!!!!). om ei gravid røyker forann meg, blir jeg provosert, isåfall kan de gå hjem å røyke... signerer med anonym for her regner jeg med å få pepper, men er bare mine meninger...alt er ikke bare svart/hvitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...