Gå til innhold

bassengtrening og fysio

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av dere her som har fått dette foreskrevet av legen? jeg er idag 29+1 og er ikke særlig god i gangen og har fått henvisning idag. Hadde håpet å få gå her på badet på bøler men der var det ikke noe pga personal mangel sa de på helsestasjonen. typisk!!

noen som vet hva dette går ut på og hvordan det foregår?? koster det noe og evnt hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går i varme bassenget på sykehuset der jeg bor.Har rekvisisjon fra lege og vært innom fysio først,står grunnet gangvansker,derfor helt gratis...

Du får høre litt rundt,men skal være gratis å bare bruke en fysio der du bor så lenge du har rekvisisjon fra lege(men vet av erfaring at for å få alt dekket,så må d stå grunnet gangvansker på arket..)

Er utroli fornøyd med bassenget her iallefall,alle gravide skulle hatt den muligheten.

Lykke til

Skrevet

Dersom du bor i Oslo så er det et fint bad på Oslo Trimsenter på St olavsplass. Med henvisning fra lege med diagnose bekkenløsning med gangvansker koster det 50 kr der. Gå inn på www.oslotrimsenter. no mer info der.

Skrevet

Jeg har også fått henvisning til dette, ringte i dag til Gruppefysio i Lørenskog, skal inn til undersøkelse på fredag, aner ikke hva det koster. Der har de gruppetrening og bassengtrening. Ligger over babyshop på Skårer om du vet hvor det er. 67976019 er tlf dit.

Skrevet

Jeg har bassengtrening hver uke, det er kjempegodt for bekken og rygg... Koster 50kr pr gang...

hadde gjerne betalt det firedobbelte, for det er det verdt :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...