guttemamsen80 Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 jeg var hos jordmor i forrige uke....er nå 14 uker på vei. Hun syntes livmoren min var litt stor...skrev større enn forventet, og det til tross for at jeg har bakovervendt livmor ( noe jeg har hørt skal ta lengre tid før den dukker opp). Hun ville jeg skulle komme tilbake nå på fredag, slik at hun fikk kjenne en gang til. Jeg har jo lenge følt at det er noe spesielt denne gangen....magen min er stor allerede, men jeg har prøvd å fortrengt det hele tiden, selv om alle dere 3 spådde tvillinger. Gikk litt kaldt nedover ryggen min når jordmora sa jeg var litt større enn forventet. Jeg er jo gravid for 3.gang, så den kan selvfølgelig bli større selv om det er bare et barn ( prøver å tenke at det er bare en)........men nå er jeg så spent! Vanskelig å vente 3 uker til på UL..... Ser dere fortsatt tvillinger på meg? 060780. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6901232-kimby-nattinatt-og-elasticadere-sp%C3%A5dde-tvillinger-hos-meg-for-en-stund-siden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå