Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg er på do må jeg alltid sjekke do papiret, blir sprø av dette her jeg :-) og like overlykkelig hver gang det ikke er noe der....Og en ting til: hvis noen gidder å svare? Jeg har termin 28 juni, bim sier jeg er 7 uker på vei, stermmer det da? Hadde siste mens 17 sept. og iflg. meg selv har jeg gått 6 uker og to dager?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6901177-flere-som-har-det-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er i uke 11 og sjekker fortsatt papiret hver gang. Gjorde det forrige gang jeg var gravid også og da var det plutselig blod der en kveld. Mistet dagen etter, så kanskje ikke så rart at jeg er litt overhysterisk nå. Skal slutte etter at jeg har vært på tidlig UL neste fredag hvis alt er bra da :) Lykke til, går jo som oftest veldig bra :)

Annonse

Jeg har det AKKURAT slik som deg Lisa...

Føler meg nesten overhysterisk... er jo min første, så vet ikke hva jeg kan vente heller...

Åsså har jo jeg fått litt mer utflod, og har jo "menssmerter" hele tiden, så er jo livredd!

Derfor har jeg tatt kontakt med privat klinikk for å få innvendig UL i morgen... er 6 + 6 idag, asså fire dager mer enn deg...

Gleder meg til å se ett lite hjerte kanskje, og håper jeg blir mer beroliget da...

Vet ihvertfall akkurat hvordan du har det!

Jeg fikk time kl 1120 så jeg får nok ikke oppdatert dere før etter kl 1300. Håper alt er ok, ellers orker jeg ikke å få tilbake til jobb....Er kjempespent, tenk om det er tvillinger.... ble gravid på pergo og det kan øke den sjansen.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...