Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sitter igjen med en følelse av at jeg har såret dere to, og det har virkelig ikke vært meningen.

Jeg beklager at jeg skrev sånn som jeg gjorde, jeg lufta bare mine tanker ut i fra sånn som jeg ser det.. Burde sikkert lest mellom linjene på det innlegget og skjønt at snøfilla ville ha en annen vinkling,

Jeg sitter igjen og skammer meg, skammer meg for å ha såret dere, tiltross for at det ikke var ment sånn,.

Håper dere kan tilgi meg..

Jeg vet at ingen av dere har det godt og jeg ville ikke gjøre ting verre for dere.. Beklager nok en gang,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6901092-sn%C3%B8filla-og-lenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undskyld at jeg blander meg, Bula, men likte ikke den andre tråden og ville ikke dytte den opp igjen...

Min mening er at du bare svarte på spørsmålet som snøfilla kastet ut.

"Hvordan takler dere det??" Eller noe sånt. Du skrev hvordan DU følte det, og det er din fulle rett!!

Lenn sa at du ikke skulle forvente at andre følte det, eller taklet sånn som du, men det gjør du jo heller IKKE. Du forventer jo ikke noe av andre! Synes faktisk både Lenn og snøfilla skylder DEG en unnskyldning her!

Jo mer jeg tenker på dette, jo mer irritert blir jeg...

Har man ikke de samme følelsene her inne, og sympatiserer nok, så skal man liksom holde kjeft da, eller?

Når det er sagt, så forstår jeg deg også, snøfilla.

Du har aldri fått oppleve å bli kalt mamma du, enda...

bula du har INGEN grunn til å beklage, det er lov og ha forskjellige meninger her inne.. og jeg oxo vet hva det snakkes om her, har selv vært prøver i 8 år, så blodig urettferdig er det, at noen må slite, men klarer fint å glede meg masse på andres vegne forde..

Hei Bula- jenta mi!

Håper ingen ser innlegget mitt, for jeg skulle jo som sagt holde meg borte fra denne siden. :0)

Jeg synes du er tøff som klarer å se positivt på omverdenen, selv om alle andre "får" det du ikke "får". Jeg gleder meg også på gravide venninners vegne, det kunne rett og slett ikke falle meg inn å bli grinete, skuffet og innbitt. Livet er så mye mer!

Men nå skal det sies at jeg har ett barn, så for meg er det enklere å godta omverdenen. Men jeg kan ikke huske at jeg tenkte sånn som flere her inne før jeg fikk Tilde.

Vær som du pleier å være du Bula, vi er mange som liker deg!

Det er lettere å takle en som er som alle andre, enn motsatt. Men jeg liker deg litt "anderledes"!

Du finner meg på DiB, bare å rope om det skulle være noe.......

Mange klemmer fra

Annonse

Oj... Her har det skjedd ting i dag!

Bula: Du har ingen grunn til å beklage:-) Det er utrolig at du klarer å glede deg over at andre blir gravide på 1-2-3 når du selv har slitt i 6 år, jeg klarer (dessverre) ikke det - men det gjør ingen av oss bedre eller værre enn den andre. Heldigvis:-)

Dere andre: Det er tøft å være helt barnløs (som ei skrev her et annet sted: "at aldri noen har kalt deg mamma") og jeg har faktisk et problem med gravid venninner og store mager - de får meg til å føle meg misslykka. Det er sårt og det er leit, men det hjelper på ingen måte at vi krangler her inne... Var aldri min mening å starte noen stor diskusjon, måtte bare ha utløp for en vondt frustrasjon, men med alle hormonene som raser her inne er kan det fort gå galt.

Ønsker alle ei fortsatt fin uke - gleder meg til sprøytestart på fredag:-)

Klem

Ja men kjære Bula.....! :o)

Jeg trodde det var greit at vi var uenige på den forrige tråden, jeg!

Som jeg skrev, vi er jo gode venner uansett og jeg skrev at jeg var provosert og ikke var enig..... Og det står jeg fortsatt ved.

Vi må kunne være uenige uten at dette skal bli en stor sak.

Jeg er like glad i deg selv om vi er uenige :o) Synes ingen av oss skylder den andre noe unnskyldning. Vi er i samme situasjon og jeg vet da at du støtter meg like mye som du har gjort, og jeg støtter deg også :o)

Som noen av dere andre skriver, "man må få lov å mene og føle det man vil"...gjelder ikke det meg eller? Er det bare Bula?

Og vær så snill jenter...det er ikke nødvendig å skrive innlegg i irritasjons-rus med banneord og greier. Jeg trodde denne siden var annerledes enn Skravlesiden, som har MANGE MANGE oppildnede krangler i tide og utide.......

Jeg må innrømme at tårene triller nå....

Dere får bare stå på videre.

Sender en god klem til Bula.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...