Gå til innhold

Bekreftet positiv hos legen:D

Tufsa:)

Anbefalte innlegg

Kom akkorat hjem fra legen jeg. Var ganske sikker på at jeg er gravid, men ville bare ha det bekreftet. Jiiiippi:D Han sa jeg er ca 5 uker på vei da, men på terminkalkulatoren her inne er jeg 6 uker på vei, men det varierer vel alt ettersom:)

Fått ny time for første svangerskapskontoll om 5 uker:D Håper bare alt går bra:D *krysserfingre* Dette er første gang jeg er gravid så det er virkelig spennende:) :D

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gratulerer! Kjenner følelsen!! Er i min 10 uke nå, og jeg ble så glad når jeg så pluss-tegnet på testen!!! Første svangerskapskontroll er om en uke - gleder meg :) Håper han sier at alt er som det skal, for jeg har så lyst til å si det til folk, vanskelig å holde det inne! Jeg er jo så glad! Men formen blir bare dårligere og dårligere da.... håper matlysten kommer tilbake snart... og energien... Uansett: Lykke til!! Vi får juni-bebi begge to :)

hei. har også junibarn:) er første gang jeg også er gravid. hadde min første ultralyd i går. ikke vanlig med det så tidlig, men fikk det i forbindelse med noe annet jeg gjorde på s.huset. Det var helt fantastisk. kunne se en liten kropp med to så armer og to små bein. Var nesten på gråten. (er det på det meste for tiden da) Har du fått noe termin?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...