Finansen Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Du spåddem eg i forrige uke og jeg lurer på om du kan se litt på meg igjen;) Ting har nemlig forandret seg litt... Jeg var på intervju i DNB Nor 10 oktober, skal få svar denne uken. Ser du noe annet der nå? Var på et annet intervju fredag og skal få et tilbud om kontrakt i dag.. Men vil helst ha DNB Nor jobben det ligger forskjelige grunner bak det. Kan du se hvilken jobb jeg eventuelt ender opp med? født 0911180
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 hei dette er et valg du må ta selv da jeg ser at du ender opp med begge...jeg anbefaller deg å ringe dnb og si at du skal skrive under en kontrakt og høre om du har mulighet for å få jobb hos dem da du heller vil ta den ;O)
Finansen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har allerede ringt de og de skal ringe tilbake til meg i ettermiddag og se om de har funnet ut noe mer. Sto ikke på den ene listen skjønner du og da regnet jeg emd at løpet var kjørt:( Er så stress dette;) Var det tydelig dette, eller litt usikkert? En ting til... Kan du se sånn ca når jeg skal operere kneet mitt? Har røket korsbåndet og venter på operasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå