mai mammaen til to Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 hvillke farger bruker dere på dem? her i huset er ALT rosa..og kanskje noe hvitt...rosa vogn,rosa pose,rosa sengetøy,rosa klær,rosa håndklær...elsker rosa eg..det eneste som ikke er rosa er brann bodyen og brann joggedrakten... flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke fullt så opphengt, men det meste er rosa. Men det må være lys rosa. Og jeg hater rødt...
*ulvemor* Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har det IKKE sånn, hehe Her har jeg klær i alle verdens farger, rosa, rødt, blått, grønt osv. Har aldri vært slik at jeg må ha rosa til henne fordi hun er jente jeg I dag har hun f.eks armybukse, svart body og caps på Hehe...
Møøø Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Er nok litt rosa her og ja, men hun er bare 4,5 uke enda og jeg har heldigvis masse klær som ikke er rosa i de litt større størrelsene... Blir litt lei i lengden... Storesøster på 2,5 bruker lite rosa egentlig...
mysig Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Er veldig glad i brunt og grønt eg, så det blir en del rosa i kombinasjon med brunt..Men har helt klart masse rosa i kleskommoden ;-) Vogn, bilstol, sengeklær og anna utstyr er stort sett ganske nøytralt på fargen..
sjettejuli Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 her er det på langt nær slik. jeg ønsker ikke å dytte henne inn i et mønster, aller minst et kjønnsmønster. kjøper/lager det jeg syns er fint, mest på polarn o pyret og zara, uavhengig av farge. hun har endel rosa også, men ikke fordi det er rosa.
MintCondition Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har det IKKE sånn Her er det mest...eh..alle farger Ullhvitt, rødt, turkis, rosa, brunt, grønt...orker ikke bare rosa, syns det blir for klissete.
X-tonus Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er nok ikke så veldig glad i rosa jeg... Tror at hvis jeg hadde sett i mitt eget album fra jeg var lita at mamma og pappa kledde meg kun i rosa fra topp til tå hadde jeg ikke blitt hoppende glad for det nei... Jeg arvet en del klær til min lille jente, og der var det mye rosa ja! Hvis jeg kjøper klær til henne forsøker jeg faktisk å unngå ensfarget rosa. Det er fint med en rosa genser eller body innimellom, eller klær med rosa detaljer. Men det fins mange andre fine farger også. Det er jo bare min mening da...
mai mammaen til to Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2006 syns rosa er kjempefint jeg,..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 ALLE gaver vi har fått er rosa, så jeg måtte ut på handlings.... har kjøpt litt gult,rødt,orange,turkis,brun,offwhite og noe limegrønt... selvom hun er prinsessa vårs syns vi det ble litt for meget med alt rosa
baby220206 Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 jeg er veldig glad i brunt og gammelrosa sammen. gammelrosa genser med brunt mønster, og brune bukser f.eks!!! så jeg har mye brunt, rosa og grønt faktisk.er glad i lilla også.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 Vi har MYE rosa, men også noe i andre farger å ... men går mest i rosa ja. Har kjøpt oss rosa vognpose nå og soft pink scooter fra emmaljunga
lifa og Eline Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 Eline har mørk blå vogn og mørk blå dynepose. Hun er 8,5 mnd. og vi fikk veldig mange barselgaver, så foreløbig har vi levd veldig bra av det. Har derfor en del rosa inspirert ting. Det lille vi selv har kjøpt er vært i grønt, orange, lime grønt og rødt. Jeg liker rødt men kunne godt tenke meg noe mer i grønt og blått. Men nå får vi arve klær så hvilke farger det blir hvet jeg ikke enda.
WP-TLogPeanut Skrevet 31. oktober 2006 #14 Skrevet 31. oktober 2006 Jaaa elsker rosa på ALT jenta mi har... Men hu har mye som ikke er rosa og ... men det er vel det vi har fått av andre,hehe Det jeg kjøper selv er nesten alltid rosa.. Ikke vogna da Men voksiposen er rosa ja
1+2=3jenter Skrevet 31. oktober 2006 #15 Skrevet 31. oktober 2006 Mye rosa, men det meste av det har hun fått... Når jeg kjøper klær prøver jeg å finne noe i alle mulig andre farger..Prøver å unngå å bare bruke rosa. Vogn, vognpose og sete har jeg i nøytrale farger... Har liksom tenkt å bruke det på eventuelle barn som måtte komme senere, litt kjipt å stappe en eventuell gutt ned i rosa vogn eller pose... Slike ting er jo så dyrt at jeg syns det er unødvendig å måtte bytte det ut bare pga fargen...
petiteM's Skrevet 31. oktober 2006 #16 Skrevet 31. oktober 2006 Nope, ikke i det hele tatt. Prøver å bruke så nøytrale farger som mulig på alt som koster pæng, så kan det brukes til nestemann også:-) Nesten alt vi har fått er i rosa, men har og fått noe gult. Ellers kjøper jeg mye i hvitt, grønt og brunt - perfekt til å matche alle nyanser av rosa:-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #17 Skrevet 31. oktober 2006 Min pike har nesten kun hvitt og rååååååååååååååååååsa. Det går i kjoler, og skjørt, blonder og stæsj, rosa rosa rosa..... Vi elsker det feminine, og vil gjærne at jenta vår er JENTEte
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 31. oktober 2006 #18 Skrevet 31. oktober 2006 Dattern min har masse rosa, men også noe hvitt, gult, grått, rødt og beige.. Greit å bytt epå litt. Er som regel ett av plaggene på det hun har på seg som er rosa alikevel! hehe
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 1. november 2006 #19 Skrevet 1. november 2006 Massssssssssse rosa =0) men jeg har nå kjøpt litt rødt hun er så mørk så hun kler det så godt. Har også en flott lyseblå kjole til henne den er hun bare så fin i så jeg tror jeg skal kjøpe mer av den fargen også =0).Alt kler den smukke.
Gjest Skrevet 1. november 2006 #20 Skrevet 1. november 2006 jeg får høre at jeg har en skikkelig feminin jente. Hun har endel rosa, og hadde spesielt mye rosa i begynnelsen, men jeg har også rødt, beige, hvitt, lyseblått og gult. Jeg har ikke noe utstyr som er rosa (vogn, sele etc), det er ikke helt min stil:-) Men rosa er nydelig til små jenter ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå