Gå til innhold

April: HÅPLØS helsesøster

Anbefalte innlegg

Arg altså... Blir så irritert på sånne fjerne helsesøstre.... Hun svarer ikke på noe,og virker rett og slett helt "blåst"....

Spør jeg om mat og når vi skal introdusere noe eller begynne med flere måltider er svaret; "det høres fint ut som dere gjør ja"

Spør jeg om prikker i stumpen får jeg til svar at jeg kan bruke salve... Men ikke sink-salve. Når jeg spør om hva jeg da skal kjøpe sier hun "Ja, kanskje sink-salve er greit"..................

Det er jo en grunn til at jeg spør... Fordi jeg ikke vet...

Andre som har like elendige helsesøstre??

Fortsetter under...

Hei hei!

Vet du, jeg tror kanskje vi har samme HS...... Nå skal jeg ikke nevne navn her, men har jo sett at dere bor i nærheten av oss (vi bor i Vollen). Føler også at jeg ikke får noen konkrete svar på spørsmålene mine..... ikke lett å vite helt hvordan man skal få introdusert mere mat som du sier, så jeg har måttet spørre ut venninner og andre med barn hvordan de har gjort det....

Nå skal vi ikke på kontroll før 9 mnd, og det er kanskje like greit.....

Ja, da kan det hende at vi har den samme.... Skjønner ikke hvordan det er mulig å ha en sånn jobb når man er så tafatt og "blåst" jeg...

Alle i barselgruppa mi er helt oppgitte, så kanskje vi burde sende inn en klage (eller ti...)

Man kan visst kreve å bytte, men innenfor helsestasjonen... Synes det er litt vanskelig i og med at jeg ser hun hver gang jeg er der og hun kjenner oss igjen...

Heldigvis en stund til neste gang nå (i januar)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...