afrodite79 Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Er det bare jeg som sliter med dette? Er 30+6 og kommer nesten ikke ned...
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Uff, ja...det er skikkelig tungt... Har funnet fin fotskrubbekrem, så jeg tar litt kortversjonen for tida....greier ikke file osv....Kanskje vi skal unne oss en tur til fotpleier? DET hadde vi fortjent, vel :-)
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 He he he! Jeg har gitt opp for lenge siden, og er 31+2... jeg går til en fotpleier... det koster ca 300,-, men da får man en god massasje, neglene klipt og hun steller med føttene og fjerner tørr og død hud, og det er kjempe deilig!!!
afrodite79 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 Det hørtes deilig ut! Men ikke i dag, mitt heldagsprosjekt er fotstell....
Grigri m/3 gutter Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Ja alt stell fra underlivet og ned er helt håpløst å gjøre nå. Klippe negler går an i en slags yogastilling, men barbering blir mer tilfeldig hva jeg når med ladyshaven min....annen fotbehandling som rasping og sånn utgår. Jeg er i uke 37+noe så jeg ser lyset i tunnellen heldigvis!
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 En annen ting! Tenk å få knytte skoa sine selv!!!!! yuhu...gleder meg! ;-)
to tette og ei badehette:o) Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Må nesten le litt her:o) Alt stell under navlen og ned kaller jeg bare kampen om tilværelsen:o) Både for meg og babyen:o) Holder på å kaste opp bare jeg skal kle på sønnen på 19 mnd. Gleder meg som en unge til å ha kroppen for meg selv, ivertfall den innvendige kroppen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå