gullets mamma Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 er det noen som vet hvor jeg kan finne en sånn test?må ha nyy sete til gutten min.må ha sete i gruppen opptil 18 kilo.Er så mye å velge mellom,er redd for å velge feil
Babykilo Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Vi er i samme situasjon! Du kan finne tester på forbrukerrådet sine nettsider. Veldig bra og nøye gjennomgått synes jeg. www.forbrukerradet.no Så leter du fram testene.
gullets mamma Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 takk,men det var jo ingen som hadde fått helt bra resultat da.mange så står det at de ikke er så gode i frontkollisjon.vil ha en stol som er helt trygg jeg.skjønner ikke at det ikke finnes
Babykilo Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg fikk et godt inntrykk av Maxi Cosi Tobi og en annen type. De fikk veldig bra poeng. Har vi sett samme test? Og du... hvis vi kommer i en skikkelig fronkollisjon er jeg redd ingenting hjelper. Bil er skummelt, egentlig.
gullets mamma Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2006 jo den hadde vært grei om den også kunne være forovervendt.stor sjanse for nakkesleng ved forovervendt sete
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 I mai når jeg lå på fødeavdelingen, var det sånn test i foreldre og barn-bladet. Da vant BeSafe, var suverent best når det gjelder påkjenningene barnet får fysisk av en kolisjon. Fikk minus på brukervennlighet, vi knota også første gangen vi skulle sette det fast i bilen, men når du først har gjort det en gang, så kan du det. Synes ikke det er viktig når jeg velger bilsete, spør om de i butikken kan hjelpe deg å feste det første gang. Kjøpte mitt på Babyshop, kosta 1799,- (seriøse bilforhandlere selger også dette merket og anbefaler det), det heter BeSafe Izi Sleep (kan legge ned ryggen når setet ikke står i bilen sånn at babyen får slappe av i ryggen, og så har det vippestol-effekt). Skulle jeg kjøpt sete i dag, hadde jeg valgt det samme.
gullets mamma Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2006 leste slakt om det besafe izi setet på en annen test da.........forvirrende
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Jøss. Har bare sett og hørt positive ting om BeSafe. De fleste bilforhandlere jeg har vært innom selger kun dette merket, fordi de mener dette er det beste.... Det er veldig forvirrende.Spørs kanskje hva slags tester de tar? Ville styrt unna Akta Graco iallefall, der ble hele setet slengt ut av selen, og barnet ville omkommet, stod det i testen.
palia Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 tror bladet motor også pleier å ha test på bilseter. inne på www.motor.no om jeg ikke tar feil....
mamma og my Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 Forbrukerportalen.no har test av barnebilseter. De har testet de fleste vanlige, husker ikke helt hvilken som gikk av med seieren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå