Gå til innhold

Jeg stinker..... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snuppa mi er nå 4,5 uke. Jeg stinker svette uansett hvor mange ganger jeg vasker meg om dagen. Og underlivet stinker jo som død og grønne jævler (ikke at jeg helt vet åssen de lukter da, men sikkert slik... ;op) Det går vel over når renselsen er over, men huff for en lukt... Så jeg kan ikke akkurat påstå at jeg føler meg så veldig fresh om dagen, ikke har jeg kommet inn i buksene mine enda heller, så jeg har jo nesten ikke noe å ha på meg heller... huff... Bare litt klaging fra meg... Andre som har det sånn eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra generell stank må man også leve med fett hår fordi man aldri får dusja, gulp på klærne, slitent hår (når går man til frisøren?), ekstra valker, lekkende pupper etc. Så det er nok lenge til du kommer til å føle deg veldig fresh, ja. Husk at det er tidlig! Jeg har fått til følelsen et par ganger, og nå er gutten 5 mnd. Det går i ett. :-) Prioriter litt selvpleie når du har sjansen, det hjelper på humøret.

Skrevet

Det går over når renselsen er over! Hadde det sånn jeg også. I tillegg kommer den sure melkelukten/gulp som jeg følte sto som en eim i rundt meg. Jeg var ferdig med renselsen etter ca 6 uker. Men svetter gjør jeg enda, men nå lukter det ikke sånn. :-)

Skrevet

Da er det kanskje håp for meg og da... At lukta gir seg snart vertfall... Får liksom ikke gjort noe med den... For å komme inn i buksene mine må jeg nok selv gjøre en innsats... *tørke støv av trimsykkelen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...