Gå til innhold

Skal til JM idag og få ut litt fortvilelse...

Anbefalte innlegg

jeg har kanskje sagt det før...(men det er sånn fortsatt)

Jeg har NEMLIG NESTEN ingen gravidmage idet hele tatt. Kommer helt ann på klærne jeg går i.. Noen ganger kan man se det, andre ganger ikke. Står jeg å stirrer på magen min i speilet når jeg kun er iført undertøy, så ser jeg det knapt selv..:s Føles veldig unormalt.. De som er i 32 uke, som meg, de pleier å ha sååå mye større mager enn meg. For meg virker det ennå UVIRKELIG at det er en krabat inni meg:p Siden jeg aldri har hatt plager heller, så vil jeg si at jeg har da et spesielt svangerskap.(?)

Igår var vi på UL (igjen:) Da skulle vi få vite eksakt termin.. De har vært litt usikre på hvem termin jeg skulle få.. For vet dere hva de mener?

Jo, de mener av alle ting at babyen min er stor... Igår fikk jeg vite at den var 14% over det den måtte være på dette stadiet.(men det var bare bra, sa legen) Bedre at hun var det enn for liten...

SÅ HER SITTER JEG DA..Og fatter ikke HVOR magen er HEN???

Har en stor baby, men magen synes knapt???:/

Fortsetter under...

Sikkert ikke mye trøst, men det er ikke alle som får noe særlig til mage. Enkelte bærer babyen inntil ryggraden på en måte. Spesielt første gang man er gravid, andre får aldri noe særlig til mage uansett. Men jeg skjønner din frustrasjon. De fleste vil gjerne ha babymage når man er kommet såpass langt i alle fall.

Ønsker deg masse lykke til hos jordmor, og håper du kan få utløp for dine tanker rundt dette

Det virker som om du trenger litt trøst. Jeg hadde også veldig liten mage med førstemann. Ikke særlig mange plager heller, utenom kvalme. Dette bekymret meg veldig, og jeg trodde det var noe galt med babyen min. Jeg var nesten nervøs for å gå til jordmor fordi jeg var redd hun også skulle synes jeg var liten. Men det gjorde hun ikke. Derimot sa hun at det var helt normalt. Jeg er ganske høy (174 cm) og har en lang rygg, hadde dessuten godt trente magemuskler den gangen. Det var nok årsaken til at jeg hadde så liten babymage. Ungen kom ut frisk og fin! Nyt heller at du har så få plager. Du er faktisk heldig!

Har du bilder av magen? Er du tynn å høy?

Jeg hadde veldig liten mage med 1 mann. kanskje ikke så ille at en ikke så det da, men.

Jeg var kjempetynn når jeg ble gravid den gangen + at jeg er høy, så jeg bærer ungen langt inne.fødte likevel en ganske stor gutt.

hei

er dette ditt første barn?

har en venn som ventet sitt første barn nesten samtidig med meg sist gang jeg gikk gravid. vi ventet begge vårt førstebarn.

3 uker forskjell på terminen.

men hennes mage var SÅ liten....ingen som trodde hun var høygravid.mens jeg så ut som en strandet hval.

denne gangen er vi gravid samtidig igjen,med 3 uker forskjell igjen (utrolig ja) men denne gangen er magen hennes ENORM. som en stor basketball...nei,,en medisinball.

å jeg ser fremdeles ut som en strandet hval.

men magen hennes er nok blitt ordentlig strekt ut.

så det kan være du får kjempe mage neste gang du blir gravid.

Annonse

Hei:-)

Du er ikke alene om å ha liten mage...Jeg er 179 høy og har fått høre gjennom hele svangerskapet at jeg har liten mage..

Men babyen er akkurat så stor som den skal være den, d er bare at vi bærer langt inne..

Skjønner godt at d er frustrerende, men prøv å vær glad for at babyen din er frisk og vokser som den skal:-)

I neste svangerskap så er magen din kanskje giga stor :-):-)

lykke til hos jm :-)

Klem , klem

Masse lykke til hos jordmor. Og appropo maven din så er det helt normelt at noen har liten mave :) Min er nå enorm da for jeg bærer ALT utenpå, men skulle gjerne hatt en mindre altså ;) Venninnen min har termin 30 november, og har bittelitten tutt i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...