Gå til innhold

nå har jeg snakket med legen min (ang. blødningene..)

Anbefalte innlegg

Og han kunne i det minste bekrefte, at joda, jeg var iallefall gravid når jeg var inne for halvannen uke siden og testet..

Men jeg hadde lave hcg-verdier, så han var usikker på "kvaliteten" på graviditeten...? Hva betyr det da?

hadde verdier på 56 eller noe sånn..

-men er det så unormalt på 4+0 da?

Tror sørenmeg jeg skal ta en hjemmetest til jeg...:(

Uansett, jeg har fått streng beskjed om å holde meg helt i ro inntil videre, så det blir hverken jobbing eller skole på meg denne uken./helgen.

Men han sa også at han hadde hatt pasienter som hadde blødd gjennom hele graviditeten og født helt friske, fine barn.

Det han sa, var at blødningene ofte var et signal fra kroppen om at nå måtte mor ta det helt med ro..

Og jeg har jo ikke akkurat tatt det med ro i det siste, med 13timersdager på beina..

Så nå håper jeg bare at det er Bittelille som ønsker seg en mor som sitter litt mer i ro, og at det ikke er Bittelille som ikke vil bo hos meg mer.

Ønsker alle en god dag!

Klem fra meg.

Fortsetter under...

hei!!

ja,hva mente han..du er jo ikke langt på vei...kan jo hende den stiger med dagene nå...

men jeg har blødd to ganger!!å i går så jeg TO spretne krabater på ul...(11uker) så ja,man kan jo blø selvom alt er bra...

håper alt er bra med deg asså....så skal du vel til legen om en liten stund igjen??!!

Tror dette skal gå bra jeg VinterSol, så lenge du ikke blør masse og har smerter så er det massevis av håp, husk at så mye som 25% av alle gravide blør i 1.trimester uten at noe er galt! Jeg har selv blødd i alle mine fire svangerskap, bare tredje gangen gikk det galt og da blødde jeg veldig mye, mørkt blod med klumper og hadde sterke smerter i korsrygg og mage. De andre gangene har det vært blodig utflod, både lyserosa og nesten rent rødt, brunt og ja, det meste av fargevarianter egentlig... Men vis du er 5,5 uke på vei nå så burde jo legen henvise deg til UL for nå skal det være mulig å se om det er noe der. Masse lykke til i hvertfall!

snakket bare med han på telefonen i dag, for jeg har dobbeltime på fredag for å ta alle tester og fylle ut papirer og sånn.

Jeg er 5+5 i dag (i følge meg selv) og jeg testet jo hos legen da jeg var 4+0, så jeg håper bare at på fredag har jeg skyhøye hcg-nivåer!

Åå, må være litt av et syn å se de to krabatene ja! hehe. i min familie går det tvillinger og alle sier bestandig at det er jeg som får dem. men vi får nå se da. hadde kanskje vært greit å vende seg til å ha et barn før enfår to:) men tar i mot det jeg kan få jeg!

takk Alva:)

Jeg var veldig redd i går når det så ut som om blødningene tok seg opp, men det ser ut til å ha stoppet/roet seg ned nå.

SÅ jeg får bare gjøre somlegen sier og ta det helt med ro noen dager.

Min mor hadde egentlig en SA med meg, men når de skulle ta meg bort lå jeg jo der og sprella:) så alt er mulig:)

Legen min sa forøvrig at det var ikke egentlig noe godt tegn å ikke ha noen graviditetssymptomer sånn som meg? det syns jeg var rart.

Men jeg får bare se på brodern som er en schv'ær branne i dag. Da kjente heller ikke mor noenting..

:)

Mer positiv i dag. Bare tar det med ro for harde livet jeg..

:)

Kanskje jeg tilogmed får tidlig UL da, etter å ha værtpå legebesøk på fredag:)!! Hadde vært fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...