Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Etter fødselen ble mitt svett-under-armene-problem enda større og jeg begynte å bruke alluminiumklorid i roll-on-form for å få bukt med problemet. Og det funker jo helt fantastisk! Jeg bruker det ca. en gang i mnd., første uka trenger jeg ikke å bruke deo, de neste ukene kan jeg bruke vanlig deo (!!!). (Utrolig!). Men er det egentlig bra? Det kjennes litt tøft ut for huden. En ting er ubehag, det gjør ingenting, det blir oppveid av lykken over å kunne bruke en masse klær, som var helt uaktuelle før, men jeg vil jo ikke gjøre skade på meg selv...
Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Hva heter denne da? Fra apoteket? Tror ikke det er noe fare, ettersom den skal brukes så sjelden.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg har kjøpt den på apoteket. Det står på pakken at man kan bruke den 1-2 ganger pr. uke, men jeg bruker den sjeldnere fordi det klør og svir helt grassalt når jeg bruker den. Huden blir rød og kløete også dagen etter, og det er som sagt ett fett, men jeg håper jo at det ikke er skadelig. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå