Gå til innhold

Æsj assa...Fortsatt venter jeg på TR....

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen tegn til at den dumme mensen melder sin ankomst enda. Nå er jeg 2 dager over IKM. Testa negativt om søndagen og jeg er så sikker på at mensen bare tuller med meg og at den har blitt forsinket. Så her venter jeg fortsatt da:=(

Venter med å teste. For jeg mener at om jeg hadde vært gravid så burde testen gitt utslag på IKM. Har ingen symptomer heller.

Hvordan går det med dere andre jenter???

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt disse dagene.

Klem fra meg.

Fortsetter under...

Vi venter og vi venter!!

Kjedeligst som finnes.. vente på mensen...

Prøver som du å ha sex for å "riste" den ut... men tror heller den er blitt skremt vekk.. hehe

Ikke sikkert den hadde gitt utslag på ikm nei.. men skulle ikke du teste tirsdag da??

Satt her og ventet på det eg.. hehe.

Men, forstår deg godt!!! Ikke så kos med det tredje negative liksom..

Men, tenk hvis positiv!!!

Klem!!

Ha en super tirsdag!!!!!!!!

Hehe, ja hadde det bare hjulpet å hatt sex for å "riste" mensen ut så hadde det vart flott vettu, slik at vi kunne kommet i gang igjen.

Du venter fortsatt du også ja. Merkelig greier dette her. Blir jo dyrt med alle testene når mensen blir forsinka.

Jeg hadde tenkt å teste i dag, men jeg venter noen dager til. Jeg er så sikker på at mensen er bare forsinka. Men tester om noen dager hvis den dumme mensen ikke dukker opp snart. Ser for meg at det snart bare fosser ut snart. Hehe.

Ellers da snuppa???

Klem

Mee to!!!

Har bestilt tester via billigtester.no, så tester ikke før de kommer om et par dager tenker jeg. Har ikke TR kommer til da, og det blinker ikke/inte Gravid, så tror jeg at det blir legetime, for jeg har en del vondt i magen. Ikke TR-symptom, mere "kolikk-smerter" men ikke i magesekken, om du skjønner, lenger ned. Hadde en cyste på ene eggstokken en gang, og da slet jeg med mye blødninger, men fikk høre at det kunne slå ut andre veien også (altså ikke blødninger), så det kan jo være noe der... BLir den for stor kan den nemmelig gi smerter, men hadde ikke det da, så jeg vet ikke om det er det jeg kjenner nå. VI får vel bare smøre oss med tålmodighet. JEg synes også det er rart om man er gravid når man tester negativt på IKM dagen , eller noen dager etter. Særlig siden jeg testet positivt 3-4 dager før forrige gang (ikke morgenurin en gang!!!)..

Jeg venter også! Har hun en kollektiv gå sakte aksjon? Dumma!

Tror hun er på vei, kjennes sånn ut siden alle ekle symptomer er på plass. Ikke testet enda, har ventet siden jeg forrige gang var 2 uker på overtid.

Vel, er bare å pusse litt på tålmodigheten sin, så skjer det vel et eller annet om ikke så alt for lenge:)

Fin dag til alle dere andre som også venter!

Uff a meg. Ja dette er ikke enkelt abcd123.

Håper ikke det er denne cysten som gjør noe. Er første gangen jeg er sånn forsinka med mensen. Syklusen kan jo plutselig endre seg.

Men det blir så mange tanker. Nå fikk jeg plutselig litt vondt på høyere siden i magen. Det gir seg nok. Men jeg har ikke sånn mensmurring heller.

Annonse

Hihi, bra sagt Nutmeg.

Ja den dumme mensen er visst flink til å lure mange av oss jenter.

Jøss, har du klart å la være å teste? Tenk om du er gravid a.

Krysser fingrene for deg.

En fin dag ønsker jeg deg også.

jeg fikk den dumme tanta i går jeg.. og jeg som ikke skulle ha før i morgen eller torsdag.. sukk.. nå venter jeg bare på at den skal gå sin vei så vi kan begynne å prøve igjen.

mannen min var så søt i går. forsto at jeg var lei meg, selv om det bare var 1pp.

bestilte time til legen i dag. er en stund siden jeg tok celleprøve. og tenkte bare å sjekke at alt står bra til der nede.

lykke til til dere andre som fortsatt ikke har fått besøk. heier på dere.

mange morgen klemmer

abcd123

Har cyste på ene eggstokken nå... de sa ingenting til meg om det kunne gi blødningsforstyrrelser... hm..

Har time 16 nov for kontroll, blir spennende å se om den har vokst eller forsvunnet!!

Skulle ønske eg hadde time i DAG!! Hehe..

Åååå, så dumt at du fikk TR. Man egentlig litt bedre at den kommer en eller 2 dager før når du først ikke ble gravid nå, for det er utrolig kjedelig å vente over IKM og ikke vite helt sikkert.

Flott at du skal til legen og sjekke ut. Jeg var hos Gynokologen for litt over 1 mnd siden for å ta en sjekk. Alt så bra ut og det er betryggende.

Ønsker deg lykke til i neste pp nygift. Du skal se det klaffer snart.

Denne uken kommer til å bli lang... Ihvertfall for oss som ikke har kommet til IKM eller de som er over IKM.

Har begynt å få ømme pupper. Stiv i korsryggen er jeg også.

Og en rar følelse i underlivet (minner liksom litt om opplevelsen når legen tar prøver ved GU)

Noen andre som har opplevd det samme?

Ellers må jeg bare fortelle at jeg er blitt spådd denne pp, samt at jeg ikke kommer til å dykke på dykketuren i november. Noe som tyder på at jeg kan ha litt forhåpninger ihvertfall..

Klem fra...

Dæven, nå fikk jeg plutselig vondt i magen her...Så nå fosser det vel snart ut. Ekstra vondt på høyere siden av magen. Auuuu. Kanskje jeg får veldig mens-smerter fordi den er forsinka??? Men er så rart at ikke mensen kommer nå da...

Å,så spennende,Juju! :-) Ingen tante enda,dette tyder godt! Jeg har våkna flere morgener nå av at det har gjort vondt,og trodd at NÅ kommer hu,men nei...! Bruker å få TR på natta/tidlig morgen,og våkner da av smertene og at det renner...:-(

Jeg krysser fingrene for at det sitter fast en liten spire inni magen din!

*KJEMPEKLEM*

Annonse

hei Juhupia :0)

Hvordan går det? Har du ikke testa enda? Har du fått testeskrekken? Ja jeg kjenner meg igjen. Men tanta di er nå sett i Kongo hvor hun er ivrig i å hjelpe de fattige. .=0) He he.. og jeg som var såååå spent nå, trodde du hadde testa jeg...

jeg var hos legen i dag. han fylte ut masse skjema og tok blodtrykket og blodprøver. Sånn, det var alt liksom. Så ringte jeg og bestilte time til jordmor. Der fikk jeg beskjed om at de ikke pleide å ha så tett oppfølgning som før, og ville anbefale å vente en mnd. Så jeg fikk time 28.11 Jaja..

er kjempespent på deg fremover. Her kommer dagens lykkedryss**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Klemmer fra din venn

Hei på du!!

Jeg hadde IKM i går...ingen tegn til tr ennå.......Jeg er kvalm, har vært det over en uke nå.....så jeg er veldig spent om jeg er gravid(jeg pleier aldri gå over IKM). Men så var det jo det at jeg testa neg på søndag da....dagen før IKM...kanskje jeg tar test i morgen..men har ingen test i hus nå...(heldigvis). Ikke vanskelig å holde seg med testing å lenge jeg ikke har noen i hus....men har jeg en liggende tenker jeg ikke på annet enn å teste...he,he...

:) Krysser fingrene for oss alle

Håper det har klaffet for deg,juhujenta! :-) Blir fryktelig spennende fremover nå,du har sikkert kjempemasse sommerfugler i magen nå,blir jo helt rar når TR ikke dukker opp som normalt,hi-hi!

Krysser fingre for alle jentene som er over ikm nå,håper ingen av oss blir skuffa! :-) Tvi-tvi! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :-)))))))))))

Hei Elli-karamelli:=)

Jodaa, dette er jo litt spennende da. Siden jeg er 2 dager over IKM nå. Men den er nok bare forsinket altså. Men ingen tegn til TR enda.

Og du da, du er nok i hvertfall gravid skjønner du. Så lenge over IKM som du er. Håper virkelig det.

Klem

Hei juhujenta!

Jeg har ventet på IKM i to uker nå. Jeg testet etter 1 uke og det viste neg. I dag testet jeg igjen og den var positiv! Det er bare å smøre seg med tålmodighet,,,,jeg har tro på at du er i samme situasjon som meg det tar kanskje bare litt lenger tid før kroppen produserer hcg for oss.

Lykke til!

HEi damer....

Så synd at du ikke har fått noen a delene, juhujenta.

Sjøl fikk jeg svak pos i går da jeg testa. Var på kvelden. sjekka først med el test (Hadde to el og en graviditetstest igjen...) Den var positiv, har hørt at El tester kan slå ut på graviditet.... Så da greide jeg ikke å vente med den ene graviditetstesten ... Den slo som sagt ut svakt positivt.... Tenkte jeg skulle få kjøpt en ny graviditetstest i dag, men så har hele dagen vært kaos, så det rakk jeg ikke. Men nå kommer vel snart de nye testene fra billigtester, så da lever jeg enda i håpet....

Greier ikke helt å stole på den svake testen.. Tok en ny el test i dag, den var også positiv. Tenker at det må jo være en grunn til at den slår ut, for jeg har jo ikke el nå.....

Dette gjelder ikke bare deg, men alle andre som sliter med neg. test og ingen TR. På bruksanvisningen til CB så står det at om man er (NB)usikker på dag for forventet TR (NB) så bør man vente til 19 dager ETTER siste ubeskyttede samleie... Eller i vårt tilfelle, det siste samleie innenfor mulig EL-løsningsperiode. (vi dabbet iallefall av etter dag 16/17 denne pp) Du har det jo da ganske enkelt Juhujenta, for din kjære reiste vel bort slik at siste samleie var på dag 15 (som var søndag for to uker siden..eller) og dag 19 etter den beregning vil jo bli først på FREDAG denne uken :o) Og det stod faktisk; bør vente til minst 19 dager etter.....

Ser store muligheter for deg og flere andre her inne jeg :o) Selv tror jeg toget har gått, men er egentlig ikke lei meg for det... Sydentur til sommern, maybe.. :o)

Ja der sier du noe abcd123. Stemmer det at vi hadde sex helt fram til dag 15 og han kom hjem igjen på dag 20 og hadde sex da også. Og dagen etter der igjen ble jeg syk. Så det betyr at jeg bør vente litt til med å teste og kan altså da ha blitt befrukta senere i denne pp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...