mamma&piratene Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hei. Jeg lurer på om noen av dere kan fortelle meg hvordan slimproppen skal se ut? Må d være blod? Kan jeg lese om slimproppen noe sted her inne på bim? Ha en god dag.
Nicki_81 Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Slimproppen kan gå litt og litt og ha forskjellige farger; blank, gul, grønn, brunaktig... Så det må nok ikke være noe blod i den, selv om noen har det. Noen mister hele proppen på en gang, og da ser den mer ut som en stor propp.
Mayken Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg fant en gele/snørraktig klump i bindet mitt forrige torsdag. Den var blank/hvit, trodde det var deler av slimproppen siden det ikke var noe blod i den. Har ikke kommet noe mer siden da, snakket med jordmor og hun sa at det nok var hele proppen min som var gått. Den varierer veldig fra person til person, noen har blod i den, andre ikke, noen har stor propp, andre har små. Finnes ingen fasitsvar, alt er visst normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå