Gå til innhold

Dere som gir Collett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir dere d-vitamindråper også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg fikk beskjed av helsesøster at det var å gi for mye. Collett er tilsatt både d-vitaminer og omega, så jeg gir ikke tran heller. Unødvendig med dobbel dose. Det fikk jeg iallefall beskjed om, så jeg ga bort d-dråpene jeg hadde kjøpt.

Skrevet

Du må opp i en viss Collett om dagen før du kan droppe dråpene. Jeg husker ikke hvor mye, men det står på pakken.

Skrevet

nope, har hørt at man kun skal gi mme babyer tran for at de skal bli vant med smaken og like den etterhvert..(var uansett umulig å få jenta mi til å svelge det, hun spytta det ut med en gang!)

Skrevet

Merkelig så uenige disse "bedreviterene" på helsestasjonene er. hmm. Ikke rart folk blir forvirret. Min gutt drikker endelig det som står på pk med collett. Dvs ca 700ml i døgnet.

Skrevet

Jeg gir tran i tillegg. Sundt for kropp og sjel :)

Skrevet

Tja...så lenge det ikke er så store mengder så. Fettløselige vitaminer kan man få overdose av, så det er grunn til å sjekke at det ikke blir for mye A-og D-vitaminer også.

En helt annen sak er jo diskusjonen om alle miljøgiftene som visstnok skal finnes i vanlig tran :S

Skrevet

Jeg fikk beskjed av hs at de bør ha tran i tillegg. Hører mye forskjellig, men legen min sa at de ikke kan få for mye. (hvis man gir innenfor anbefalingene selvsagt). Men de sier så forskjellig disse fagfolkene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...