attpåklatt!! Skrevet 6. november 2006 #101 Skrevet 6. november 2006 Jammen hadde du svart mens eg skreiv... hehe
Nutmeg Skrevet 6. november 2006 Forfatter #102 Skrevet 6. november 2006 Det gav jo håp ja:) Nå ble det plutselig litt mer spennende å teste på fredag, samt viktigere at TR holder seg vekke. Nå må jeg bare se litt i filoen min og prøve huske om vi hadde sex rundt de dagene der:)
attpåklatt!! Skrevet 6. november 2006 #103 Skrevet 6. november 2006 Ååååå skjønner ikke hvorfor eg ikke kan la være å gruble sånn... Skuffelsen blir jo bare større... Har ikke sjanse å huske tilbake om vi hadde sex i de dager... eller?? Tror vi hadde litt ihvertfall... prøvde vel å sikre oss før tr skulle komme... haha. morsomt!!! Jaja, vi får se... Men gi meg beskjed hvis du absolutt må teste før fredag... hehe!!!
Nutmeg Skrevet 6. november 2006 Forfatter #104 Skrevet 6. november 2006 Jeg klarer ikke helt huske om vi hadde noe sex akkurat da. Får heller bli positivt overrasket:) SKulle jeg være gravid nå bør jeg vel vurdere kalle ungen Irish Coffee etter helgens utskeielser.... Nå skal jeg få denne ugne skvulpe-kroppen hjem. Takk for fin skravledag Attpåklatt! Og for nytt håp:) Ha en super mandagskveld med Akutten og godis, og så håper jeg ingen av oss spyr i morgen! Alba; håper du har hatt en fin dag på jobb:) Fin kveld til deg også!
attpåklatt!! Skrevet 6. november 2006 #105 Skrevet 6. november 2006 Takk for i dag ja... Håper du eer frisk i morgen!!!! Uten mensen!! Klemklem!!
Alba44 Skrevet 6. november 2006 #106 Skrevet 6. november 2006 Hei jenter! Ny uke=nye muligheter for positive gravi-tester :-D Det er spennende for meg som er langt unna ikm dette her!! Dere skal teste igjen til fredag om ikk slemma rød dukker opp? Nutmeg: du er vel ikke blitt dårlig vel? Omganssyke er ikke gøy Æsjameg... Får håpe whisky`en fra irish coffeen tok kverken på eventulle basselusker. Attpåklatt: hva jobber du med? Tenkte i og med at du jobber i helga. Har hatt en fin mandag, og det håper jeg også at dere har hatt! ) Tidlig opp i morgen og jeg sitter og gjesper her, så skal legge meg sammen med Albamannen nå. Sov godt & ha en fin tirsdag!! Klem,
attpåklatt!! Skrevet 6. november 2006 #107 Skrevet 6. november 2006 Halloen du!!! Jobber på sykehjem, dement avd. Er omsorgsarbeider!! Bra du har hatt en fin start på uken.. Her har det vært skikkelig mandag,, trøtt og uggen i hele dag!! Liker tirsdagen bedre.. Når har du ikm nå da?? Vi skal teste på fredag ja... hvis ikke tr er kommet før den tid! Spennende!! sov godt!!! Klemklem
Alba44 Skrevet 7. november 2006 #108 Skrevet 7. november 2006 Hei! Hvordan står det til? Noen positive tester på gang ( eller lurer slemme tante rød i det skjulte..)?? Jeg har ikm 16.nov., så ikke lenger en evighet til ) Nutmeg: ikke på jobb i dag? Huff...håper du ikke ble smittet i helga da.. Regner med dere har sett på bøndene i dag også. SÅ skuffende at bare 2 måtte reise. Hvorfor tyner tv2 dette ut så lenge da...æsj...Litt utålmodig med å se hvem de velger til slutt..Hehehe... Ha en fortsatt fin tirsdag ) Klem,
attpåklatt!! Skrevet 7. november 2006 #109 Skrevet 7. november 2006 Hei... I dag har det ikke vært mye skravling gitt... Sender mange *blifrisktanker* til nutmeg!! Har en mistanke om at hun er syk ja... Er selv litt uggen... hm.. Men har nettopp vært på jobb, og det gikk fint!!! Lurer veldig på å teste i morgen!!! Men har egentlig en avtale om fredag da.. hm igjen!! Fikk sett litt på bøndene..litt skuffet ja. Blir spennende neste gang! Oj, du har ikm når eg skal på ul.. då kan vi telle ned i lag!! Og eg kommer ihvertfall til å huske hvilken dag du har... hehe! Nå skal eg kose meg med greys... *glede seg* Klemklem!
Alba44 Skrevet 8. november 2006 #110 Skrevet 8. november 2006 Hei! Ser ut som Nutmeg fortsatt er syk.....hm... *blibraigjen* Hvordan er det med deg, attpåklatt? Noen tegn? Er jo bare 2 dager til fredag, så håper du skal teste da:o) Eller: har du testet i dag????? Formen din bra da? Du skrev at du var litt uggen i går.. Håper du har hatt en bra dag! Klem,
attpåklatt!! Skrevet 8. november 2006 #111 Skrevet 8. november 2006 Eller??? Ja, eg har testet... ser du meg eller?? Heheh Men, den var negativ! Måtte bare ta den, lå våken halve natten.. mest pga hosting til mannen!! Men, lå og grublet mye.. begynnte å føle meg litt gravid.. Så eg er glad eg tok den... vil ikke skru opp forventningene, fallet blir såå stort! Har lest meg til i dag at en kan ha manglende el og deretter manglende mens.. kanskje det har skjedd meg pga cysten og spiralen..?? Så nå er det ny plan!! Skal tro det er slik... så då har eg "ny" el denne uken... hehe! Mannen er hjemme fra jobb i dag.. litt syk ja.. så vi trøstet ham med å *lagebabymidtpådagen*... Skal prøve å ikke tenke på el, ikm eller noe... leve!!! Ha sex når vi vil! Til eg får vite noe nytt den 16... Har nettopp slumret på sofaen... deilig!! Er ikke helt i form... Håper nutmeg er på jobb igjen i morgen.. *savne savne* Klem tilbake til albavennen!!
Alba44 Skrevet 8. november 2006 #112 Skrevet 8. november 2006 Tenkte kanskje du hadde falt for fristelsen...hehe... Er optimistisk på vegne av deg,jeg,og minner om at noen produserer hcg sent ) Er bombesikker på at attpåklattmannen satte pris på trøsten han fikk i dag ;-D Håper det hjalp på formen til dere begge. Det med å ha sex når man føler for det tror jeg er veldig viktig!! Satser på det vi også, men følte etter 7 pp at det var på tide med el-tester. Du skal på ul grunnet cyste? Har du noe vondt? Klem,
attpåklatt!! Skrevet 8. november 2006 #113 Skrevet 8. november 2006 God kveld!! Måtte teste for å få meg ned på jorden igjen... Men. tror du det hjelper så lenge.. hehe.. nei!! Sitter her og kjenner stikkninger i ene puppen, og metallsmak i munnen.. og av det blir eg jo bittelitt kvalm!! Hormonene herjer ihvertfall... blir jo blank i øynene av alt.. Han satte stor pris på trøsten ja... hehe! Mener eg bør få påfyll i kveld.. Og han fikk vite i kveld at bestekompisen skal bli pappa igjen til sommeren... tror nok det taler til min fordel.. hehe. Kommer vel til å teste/tempe hvis det tar tid dette.. skal sjekke cysten ja.. håper alt er i orden! Og at det ikke erdet som forstyrrer syklusen! Blir spennende dag det, du som har ikm og alt! Skulle eg være gravid nå, så må eg ha hatt el seint.. ikke bare produsere hcg seint. Vet lite om eg gjør det, har vel tatt test på overtid med de andre.. Var mer tålmodig då!! Bimmet ikke då... hehe!
Nutmeg Skrevet 9. november 2006 Forfatter #114 Skrevet 9. november 2006 Tilbake:) Ikke helt frisk, men orket ikke tanken på en dag til hjemme på sofaen! Hvorfor flyttet vi fra bredbåndet vårt?????? Har jo da vært 2 dager alene hjemme sammen med testen min, og det endte jo med at jeg testet i går, klarte ikke vente til fredag. Ser at flere slet med ventingen:) Den var negativ den også, så nå er jeg sikker på at jeg er på vei over i pp4. Men, fremdeles ingen TR! Skikkelig lei av den ugne "nå kommer TR straks" følelsen i kroppen. Dere har det bra? Bare 7 dager til den 16:) Godt å være tilbake, grusomt kjedelig å være syk!
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #115 Skrevet 9. november 2006 HALLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Nå måtte eg logge meg på før eg får ungene på skolen... *lete etter nutmeg* Jippi, eg fant! Så godt at du er bedre!! Var det oppkast og hele pakken?? *klemme på* Lei av å vente på tr ja... Har gitt opp! Nå skal vi bare late som vi har el hver dag igjen... hehe! Anbefales!! En uke igjen til ul.. skal bli godt å få vite litt mer.. En uke går fort! Sa jo nettopp at det var to... Nå hagler det! Må nok kjøre mine søte små!! Kommer tilbake! Skal på jobb 930! Men har tid til litt skravling før det... Klemklem!
Nutmeg Skrevet 9. november 2006 Forfatter #116 Skrevet 9. november 2006 Oppkast, feber og fantastisk slapp. Hjalp jo ikke på at jeg har TR-vondt i tillegg. Bedre nå Nødne bønder....Skuffelsen var STOR da jeg skjønnte at kun 2 stk skulle sende noen hjem på tirsdag. Snakk om å tyyyyyyne det for alt det er verdt. Håper de ikke gjør det ved neste hjemsending også. Blir spennende å se hvem Eplegutten og Gamlis sender hjem, og om det blir litt snørr og tårer:) Tror jeg må vente med å late som om det er el hver dag til neste uke. Ser ikke sambo før da. (ser ham jo, sånn bittelitt, men mest i sovende tilstand). Har du startet noen nye oppussingsprosjekter?
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #117 Skrevet 9. november 2006 Godt du er bedre!! Skuffet på bøndene ja... to ut neste gang også.. Gjør det noe om han sover da?? *ler godt* Ikke mye oppussing nei.. kjøpt nye blomsterpotter til vinduene i gangen! Er så trøtt for tiden!!! Gjesp!! Tung måned november.. godt eg har bursdag ihvertfall!! I dag har eg murrelår igjen.... SÅååååååå lei av de!!!!! Men det er vel for å holde meg i spenning når eg skal gå i min hvite uniform på jobb nå.... hmf!!!! Har kjøpt meg te!! Fant ikke ren kanelte.. så kjøpte med appelsin!! Lukter så godt og smaker godt!!! Mannen likte ikke lukten...og mener det ikke er lenge til eg kommer til å hive den ut!! Hehe.. optimist han og! Kompisen hans skal bli pappa til sommeren igjen... så det ble en ekstra motivasjon for han også.. det er bra!!
Nutmeg Skrevet 9. november 2006 Forfatter #118 Skrevet 9. november 2006 Hehe: "bare sov du sambo, jeg skal bare ha sex med deg, og muligens spy på deg, men du trenger ikke våkne. Jeg skal være kjempestille! Du skjønner, jeg later som om det er EL hver dag denne uka":) Jeg har murre-kropp, ikke bare lår. Tror kroppen også begynner bli litt sliten av dette. Greit med ekstra motivasjon:) Vi skal i barnedåp i helgen, så da blir vi vel litt inspirert vi også. Men, må jo bare innrømme det; jeg bruker ikke bli babysyk. Ikke engang etter vi bestemte oss for å begynne prøve. Ikke noe sug i magen eller noe. Andres babyer har aldri vært det helt store for meg, synes det er mer stas når de er rundt 1 år. Visste du hadde bursdag denne mnd, så det i oversikten:) Lenge til?
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #119 Skrevet 9. november 2006 *ler meg ihel* Herregud, nå har eg vondt i magen!!!! Stakkar murrekroppen!! Bli ofte babysjuk... men helst av de som eg kjenner så godt at det er naturlig å susse på... mmmm Ville helst hatt spedbarnstiden lenger.. deilige!!! Men hver periode har sin sjarm!!! Gled deg!! To uker til bursdag!!
Nutmeg Skrevet 9. november 2006 Forfatter #120 Skrevet 9. november 2006 Kan man få el en gang til i en pp når TR uteblir som dette? (sjekk jenta med forkortelsene! I så fall må jeg vel kanskje vurdere å hoppe på sambo mens han sover (og forhåpentligvis ikke spy på ham). koselig med bursdag:) Laget ønskeliste ennå? Leste at Juhujenta har gitt opp baby-prosjektet og forlatt oss sånn halvveis. Det var trist:( Håper det går bra med henne! Gleder meg ikke spes til tenåringsperioden (basert på mine lærerår). Men, kan jo hende man er heldig og slipper unna de værste tenåringsopprørene. Både sambo og jeg var stille og rolige, ingen store opprør, så det er jo lov å håpe:)
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #121 Skrevet 9. november 2006 Eg har "googlet" endel når du ikke kunne skravle med meg... Det går an å ikke få mens pga at en feks ikke har hatt el... Så eg velger nå å tro det har skjedd meg.... hehe. Så da i forhold til ikm sist har eg vel el i disse dager... hehe. Noe må en jo gjøre på og tro på... mannen er fornøyd!! Trodde en stund at det ble lenge til kaninsesongen... hehe!! Men eg er jo så heldig at eg kanskje! får vite litt mer om hvor i syklusen eg er neste torsdag... Men, nå må eg gå!! Er tilbake 14 tiden!!! Tudelu!!
Nutmeg Skrevet 9. november 2006 Forfatter #122 Skrevet 9. november 2006 Ha en fin dag på jobb:) Er her når du kommer tilbake jeg:)
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #123 Skrevet 9. november 2006 Tit titt!! Nå var det overstått!! Trøtt i hodet og ryggen!! Så nå blir det litt husarbeid.. og en del sofasitting med pc i fanget!!! Går det bra med deg? Litt bedre i form? eller har du kommet for tidlig på jobb?? Klem!
Nutmeg Skrevet 9. november 2006 Forfatter #124 Skrevet 9. november 2006 Er her fremdeles jeg:) Kvalm og uggen, men det går greit. Fin dag på jobb? Ingen TR selv om du hadde på deg uniform?
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #125 Skrevet 9. november 2006 Ingen tr her nei... Men murre murre!! Gal i hodet mitt nå.. Vondt i ryggen! og litt i magen...men det er for at eg ikke får til å gå på do.. pleier aldri å ha det problemet!! argh!! Masse stikninger i området rundt halebeinet.. men ble litt glad når eg kom på at det er et symptom!! Helt til eg kom på at det sikkert er for at eg må på do... hehe!!! Gal??? Jepp!! Hvor lenge holder du ut på jobb i dag da?? ingen tr hos deg heller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå