Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg!!!!!!!!!

Måtte bare innom før eg kryper til sengs..

Snø??

Her regner det bortover og oppover.. fy, så surt!!

Så på bøndene ja.. såååååååå skuffa når det ikke var utstemming!!

Litt sadist ja..

Hadde egentlig ikke tenkt å teste noe mer... men det var jo ei her i dag som testet positivt to uker etter ikm,,, hm.,,?

Får besøk i morgen som skal være til lørdag, passer dårlig med testing da liksom.. så vi får se. Har ikke test her hjemme...

Er også veldig spent på nutmeg!!!

Uansett resultat er det jo litt kjekt for henne,.. det er jo første gangen med den spenningen det er å tisse på pinne.. hehe!

Ingen el altså??

Når pleier du å ha i syklusen??

Klemklem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

Du bor i det vakre vest?

Er vel ikke noe snø der, nei...

Slipper å bekymre deg på glatt føre :o)

Vet du; jeg var også såå skuffa over at det ikke var utstemming i dag på bøndene...hehe...vi er vel litt engasjerte vel...:-P

Er vel bare å glede seg til neste tirsdag da...

Det ER absolutt håp så lenge ikke tanta di har dukket opp, og godhistorien til hun som ikke testet positivt før laangt over ikm, bør være friskt i minne ;o)

Er på dag 18 nå, og forrige pp fant jeg el på dag 20.

Så var absolutt forberedt på like lang syklus denne perioden.

Men; tester optimistisk igjen i morgen, jeg :o))

Nå skal jeg finne senga, så ønsker deg en GOD NATT & gode drømmer !!

Nutmeg & attpåklatt: HA EN STRÅLENDE ONSDAG BEGGE TO!!!

Klem,

Skrevet

God morgen:)

Jeg har tisset på pinne jeg:) Den var udiskutabelt negativ, men det hadde jeg jo på følelsen. Da er det bare vente på å få lagt murrelårene på hylla og finne frem kaninlårene:)Så om kroppen min kan være litt grei ser jeg frem til å begynne koseg med i neste pp fom mandag. Vil IKKE gå 2 uker over IKM siden sist, da blir jeg sur da:(

Bøndene i går ja..... Skikkelig nedtur at ingen ble stemt hjem! Og, hvorfor blir jeg så flau på deres vegne, jeg kjenner dem jo ikke? Flere turer under pleddet fordi jeg ikke klarte høre/se på:) Engasjert? Ja:)

Kaldt og surt i dag, og jeg har egentlig bare lyst til å fra hjem å legge meg igjen. Men, man må vel jobbe litt. Hat ordnet meg dagens første tekopp, kledd på meg litt ekstra, fått på radioen og er klar for ny arbeidsdag.

Ingen TR Attpåklatt? Teller du sekunder til tantebarnbesøk?:)

Håper du finner EL i dag ALba:)

Skrevet

God morgen!!!!!!!!!!!!1

*trøstetrøste*

Mange store klemmer fra meg her i kalde vest!!!!!!!!!

Sååå synd.. men du har nå fått oppleve en negativ test, og da vil det bli så kooselig å få en positiv om ikke så lenge.. sant??

Og fallhøyden var vel ikke så stor siden du følte det på deg...

Klemklem!!!

Skal kose meg med te også.. må ha en god og "myk" start..

Gleder meg sånn til å kose med tantejenten ja...

Ingen tr.. sukk... og jammen har tanken om "tenk hvis"? kommet tilbake.. det var ei i går som testet positivt to uker etter el...hm??

MEN, tror mest det er tull i syklusen..

Argh.. det er så lenge til den 16!!! Vil vite litt mer om cysten feks..

Nå må du ha en fin dag!!! Men, litt lov å være skuffet over resultatet og.

Skrevet

Nei, fallhøyden var ikke så stor, så det går bra. Nå vet jeg hvordan en negativ test ut, så vet jeg hva jeg skal unngå ved neste IKM:)

Så også hun som hadde testet positivt etter 2 uker. Gir håp til mange det:) Men min TR skal komme i dag den har jeg bestemt, så jeg slipper teste igjen om 1 uke. Nå er det bare 15 dager igjen til du skal på kontroll ja. Blir spennende:) Kan jo rekke å bli gravid på den tiden:)

Bra film i går?

Skrevet

Skal mye til å rekke det jo.. må nesten ha tr først.. hehe!

Kanskje den er på vei.. var ihvertfall veldig utålmodig med ungene i dag før de gikk.. stakkar..

Jaja, bare den kommer så..

Kommer nok nå når eg skal ha besøk.. de vet ike at eg har tatt ut spiralen... pleide ikke ha noe mens med den, og det vet de..

Så det skal bli spennende å prøve å skjule det.. når hormonene bobler!

Filmen var bra den.. skikkelige bra bilder altså..

Kan anbefale det.. ungene satt klistret ihvertfall!!

Har kjøpt meg maling.. et strøk på vinduene igjen..

Og var så dum å spørre mannen hva han syntes, om eg skulle male i dag eller vente til besøket var reist.. han svarte i dag!!! Så nå sitter eg her og samler malekrefter!!

Skrevet

Hehe, en mann som forventer effektivitet og resultater altså:) Jeg synes du er veldig flink til å male! Du får det gjort, håper du får litt skryt for det:)

Nå kjenner jeg at godtesuget melder seg.. Sitter å fantaserer om bamsemums..... Sikkert bare fordi jeg synes jeg fortjener litt kalori-trøst:)

Apropos noe helt annet: hvor romantisk er en dag med bilvask og dvd? Skjønner at Eplegutten ville de skulle treffe broren hans, men da gjør man vel noe litt mer "romy " og sosialt senere på kvelden? (jeg tenker på bamsemus og bønder ser det ut som:)

Skrevet

Hehe.. ja, er en så dum og spør så får en svar..

Får skryt ja...

Bamsemums er konge det altså!!!!!!! Du fortjener det..

Tror det blir litt for mye for han med tre damer... stakkar..

Blir spennende neste tirsdag.. noen må jo ut for å sette en "spiss" på programmet.. hehe!

Eg sukket godt når vi la oss i går.. han og.. ikke ofte han klager over å være sliten, tror han er litt halvsyk også..

Eg sa at han måtte spare på kreftene.. til kaninsesongen starter igjen!

Han lo.. spurte når den startet?? Og det vet eg jo IKKE!!! hmf!!

*mannen gleder seg*

Skrevet

Jeg så ikke sambo i går, han jobbet på tomta og trente. Får kanskje sett ham i dag, og da får jeg vel be ham ta seg noen dager fri og spare krefter:) Gleder meg selv jeg:) Perfekt aktivitet nå som det er kaldt og surt:)

Ja, blir bra når noen skal ut. Så ut som om noen reiser fra Anne nest uke, fikk du også det inntrykket? De sa jo at 3 skulle ut neste gang, og det er jo 4 bønder! Og i Her og Nå stod det at en av Annes friere hadde noe overraskende å komme med.Hva tror du?

Må nok bli bamsemums til lunsj ja:) Bamsemums og knekkebrød:)

Skrevet

Toppen på latskap.... Sendt mld til ei som kommer sener epå jobb i dag og bedt henne kjøpe en pose bamsemusm stil meg... Er jo kaldt ute, vil ikke gå på butikken! Jadda:)

Skrevet

her er det ikke mye latskap i dag... puh!!

Skulle bare ut på kjøkken og finne meg en kopp te... og der startet det.. ut med bosset samtidig... okei, da tar vi det på badet oppe også.. då tar vi ned skittentøyet også.. då må vi nesten sette på en maskin, men da må vi ta utav maskinen.. og da må klær ned fra stativene for å gjøre plass til nye.. da må klær legges sammen, bæres opp, oj.. glemt å reie sengene, det må vi gjøre... sminke oss litt også kanskje(les:dekke kviser!!) hvor ble teen av... kald??? hæ??

Rydde på kjøkken mens koke nytt vann.. sånn!! Nå kan vi lese avisen før malingen..

tror jammen eg skal ha bamsemums senere...

Klem!

Skrevet

Det må jeg si! Nå fikk jeg jo enda dårligere samvittghet her jeg sitter! Du er jo Superhusmor i dag! :) Du fortjener 2 poser Bamsemums! Jeg må finne på noe i kveld som gjør at jeg fortjener de bamsemumsene jeg har tenkt å trykke i trynet om en halvtimes tid!

Bøyer meg i støvet o' effektive dame:)

Skrevet

Kjære kjære deg..

Ikke mening å gi deg dårlig samvittighet...

Du er jo på jobb!!!!!!!!!

Og dette er min jobb!!

Om noen år har du det slik også... bare vent.. en lærer seg fort å gjøre mye på en gang når en har barn!!

Det blir sikkert litt roligere de andre dagene... mest kos då!!

Og shoppe til gangen..!!

Fikk plutselig lyst til å kjøpe entest.. men dropper det. Humøret ville blitt alt for preget av det når besøket kommer..

Venter i spenning heller..

Det som og er dumt med denne ventingen er at eg ikke føler for å gå i bassenget.. har lovet gutten min det.. men har ikke så lyst til å forklare han hvorfor.. hehe.

Nå skinner solen fra helt blå himmel!!!!!!!! Så flott!!

Burde benytte sjansen til å vaske vinduer då.. hm!!! Tenke litt på det..

NYT bamsemumsen!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, datakræsj igjen! Er så GLAD de oppdaterte programmet i går, har jo funket som bare det siden ..... Er så kjedelig å vente på å få gjort det jeg skal. Hater å komme på etterskudd! Grrrrrrrrrrrrrrr (jeg er ikke så tålmodig av meg når det gjelder data).

Kommer du til å kjøpe en ny test? Kan få den jeg har liggende:)

jeg skulle være flink i går, men vasket ikke kopper engang! Så når du har vært så flink i dag er dårlig samvittighet uunngåelig. Men bamsemums skal jeg unne meg, ingen tvil om det:)

Sol her også nå, men jeg rekker nok ikke gå tur i dag siden jeg er så forsinket.

Jeg har også avlyst svømmeturen min i dag, var jo ganske sikker på at TR skulle komme. Den BØR komme i dag!

Skrevet

Nå må du ikke skryte mer.. hehe..

Har jo ikke funnet frem malekosten engang... gruer meg til lukten!!

Men sendte melding til mamma nå.. de var kjørt.. så eg får få fingen ut!!

Sette på noe robbie og la det stå til!!!!!!!!!!

Tudelu...

Skrevet

Ting funker fremdels ikke på datafronten, og jeg tester tålmodigheten min.......

Robbie er bra! Ikke hørt den siste, har du? Fått med med at Take That er gjenforent. Hadde de kommet med ny CD? Jeg får google litt å se:)

Da er det ikke lenge til besøket ditt kommer:) Koselig:)

Skrevet

Nei, nei, nei! De hadde ikke bamsemums! Kjenner jeg blir oppriktig lei meg, og må le litt av meg selv. Er nok litt på bærtur i dag ja:) Fremdeles kaos på datafronten, hjelper jo ikke så mye det.

Skrevet

De er her ca 1330... jippi!!!

Nå har eg malt ferdig!!!!!!!!!!! Og vasket do!!!

Vinduene får vente... steinkaldt ute!!!!!!!!!!!!

NÅ skal eg bare slappe av... tror eg.. er litt urolig i kroppen i dag.. hm

Tr??

Nytt håp??

Åååhh blir så irritert på meg selv.. *ikke tenke ikke tenke*

Tålmodighetsprøve er gøy... hehe.. eller??

Sulten eg nå... hva skal eg friste meg selv med??

Skrevet

*ler høyt for meg selv her*

Mannen ringte.. "når kommer ungene fra skolen?"

1305 sier eg.. og da får eg til svar.." jippi, da rekker vi å ha oss før svigermor kommer!!!" Han er tydeligvis i bedre form i dag...

Hehe... måtte bare fortelle...

*kosemoseoverdose*

Skrevet

Hehe:) Du får kose deg:) Super oppvarming til vi skal finne frem kaninlårene igjen:)

Skrevet

Jepp... ingen tr på deg??

Bedre med dataen nå eller??

Når går du hjem i dag... tilfelle savnet blir for stort selv om besøk.. hehe

Skrevet

Nå skal alt være i orden igjen, men man vet jo aldri. Alle datanerdene har hjemmekontor i dag, så det er ikke bare å gå over gangen å få hjelp. Kanskje de er hjemme å har seg de også?:) Bra for dem:)

Kjenner at en liten tur under dyna med sambo hadde vært deilig.... Ser jeg ham like lite resten av uka som jeg har gjort hittil kommer han til å få det travelt når TR har dratt sin kos;) Kanonstart på kaninukene!

Må nok sitte her til 17 i dag siden jeg ble såpass forsinket. Men du skal kose deg med besøket du, ikke bimme:)

Ingen TR.... Ingen bamsemums....

Skrevet

Hehe..

Må kanskje innom... er jo så mange som venter på tr synes eg..

*spent*

Har du ikke spist mums enda???

Skrevet

Nei, de hadde ikke der kollegaen min var innom, og jeg har ikke kommet meg ut i dag. Keine mums:(

Attpåklattmannen kommet seg hjem?:) (da hadde du neppe bimmet, med mindre du er av den hypereffektive typen som hun i den nye IKEA reklamen;)

Skrevet

*ler enda mer*

Nei, det er eg ikke...

Han er kommet, men i jobbesamtaler i telefonen....igjen!!!!!!!!!!!

Så det ble med tanken.. hehe..

Snakkes!!!

Klemklem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...