Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny:)

Anbefalte innlegg

Haha.. sol i dag??? Den var god!!

Masse regn her!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fint å sitte inne og bimme da...

Hun var kjempeflink!!! Men må tilbake og trekke... det er en tann som lager betennelse i tannkjøttet... ugh!!

Fikk seg et lykketroll!!!!!!!!!!

40 dagers høres pyton ut!!!!!!!!!!!!!! Vil ikke ha det!!!

Leste endel om spiral og tiden etter i går.. så det er nok ikke den sin feil dette, så enten er det cysten eller bare kroppen som synes den er morsom!!! *ikke morsomt, riste på hodet* Fy kroppen!!!!!!

Nyt solen du, hvis du har!!!!!!!!

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg har noen cyste (håpe. håpe) så jeg går for teorien om at det er kroppen som ypper seg (må vise seg litt nå som det er den og ikke pillene som bestemmer syklusen). Men morro er det jo ikke. Dårlig humor den kroppen min:)

Trekke tann høres litt vondt ut. Håper hun får 2 ting da:)

Jepp, har sol! Regner det like mye som å går? Krysser fingrene for at det letter utover dagen:) Bodde 2 år på vestlandet og husker de våte vintrene. Men jeg likte dem jeg da.

Du har jo gått på pillen... så der leste eg at det var litt mer normalt med "uryddige" sykluser etterpå.. sorry!! Du har nok ikke cyste nei..

Leste det at det var "ofte" at spiralen "laget" cyster ja... ugh!! Men, trøsten er jo at de sjelden var noe problem!!! *håpe håpe*

tror pappaen skal få følge hvis han kan.. he he. må nok få to ting ja... noe fra oss også.. tenker eg!!

masse regn!!! Er vel ganske likt som i går... husker ikke helt.. hehe!

Har du noen tr-tegn?? eller andre tegn.. hehe

Tror nok det er en pappating å følge til tanntrekking ja:)

Da ønsker jeg meg en ryddig og fin syklus i julegave hos meg selv:) 28 dager takk:) Hos venninnen min (hun med den eksplosive cysten) var det spiralen som hadde laget den, og den var helt ufarlig.

TR symptomer..... Vondt i mage og korsrygg, småkvalm og trøtt. Men, ingen ømme pupper, savner nesten dem;) Er vel bare å klype:) Du da? I dag brakk jeg meg forresten på toget. Var en gammel dame med UIV der, og da hun gikk forbi meg..... UGG.....

Her varierer det mye hva tegn vi har...

Humøret er ganske skiftende.. klarer heldigvis å være glad på jobb!!

Men, blir jo litt sliten hjemme... tenker vel for mye..

Blir litt(bare litt altså) deppings over at det er så lenge til neste el og ikke minst ikm...

Har en god del murringer. Av og til litt ubehagelig...

Bittesmå kvalmebølger...

Stikkninger i puppene, de pleier ikke bli ømme ved tr..

Litt "smerter" i bekkenregionen..

Trøtt, og litt hodepine..

uff... så lei av å vente.. blir koko!!!

Venting er kjedelig:( Men man får prøve holde humøret oppe! Men 10 dager på overtid er mye, synes det er lov å være litt utålmodig nå.

Så litt på et program med fæle engelske tenåringer på tvn i går. Var et fantstisk prevansjonsmiddel! Tok meg selv i å tenke "jaja, jeg slipper i alle fall å ha en sånn en i huset". Fint program å se når en venter på TR, grei trøst:)

Mange som testet positivt i helgen forresten?

Annonse

Lister.....:) Alle maleprosjekter er ferdige for denne gangen? Jeg hadde en fin en i helgen. Punkt 11, 12, 13 og 14; kle på deg yttertøy, gå ut, kom hjem igjen, kle av deg yttertøy::) Som du skjønner, var ikke supereffektiv, men fikk krysset av masse:) :) Viktig å lure seg selv litt, jeg blir jo alltid glad når jeg kan sette kryss i boksen:)

Nå er jeg kvalm og uggen:( Kanskje en tur på do for å sjekke om det er noe "action"?

Kos deg med husarbeid:)

Uggen er bare forbokstaven i dag... ikke i form!!!

Skal prøve å være snill mot meg selv i dag..

Har blitt ferdig med gangen!!! Kjempefornøyd!!!

rart kor forandret det kan bli med så små "grep"..

Må planlegge litt nå hva som er neste prosjekt!!

Du kan jo ...... ordne et nytt babyrom?:)

Ingen TR:( Tror ikke jeg orker overtid i dag, er uvenner med kroppen min. Uggen, uggen, uggen. Vi er ganske så samkjørte:)

jeg hadde store planer om å lage julekort i helgen. Men det får vente noen dager. Kjøpe gløgg og pusle litt med det neste lørdag. Eller, har jo god tid denne uka. Sambo skal jobbe natt helt til torsdag, og på tomta på dagtid, så jeg er ham vel ikke i våken tilstand før fredag. Det blir en del bra middager denne uka ja:)

Bønder i morgen!!!! Jippi:) Og da skal det være utstemming! Jippi, jippi, jippi:) Og, nytt Her og Nå! Glaaaaaaaaad i tirsdager:)

Ja, glede seg veldig til tirsdag.. selv om eg skal på jobb!!

Håper vi er samkjørte på fredag også da.. hver sin positiv test hadde vært noe det!!!!

Litt mye å håpe på det kanskje.. hehe

Venter spent på middagene dine denne uken ja...

Kjedelig å jobbe motsatt.. men får du tr så er det jo godt å være fra hverandre en stund.. så er det ekstra stas når kaninsesongen er i gang!!

Gleder meg til bøndene.. såg et klipp i sted.. guttene klager på at de ikke blir kjent med anne!!!

Arg!!! Har så verk nedi høyre lysken... koko!! koko!!!

Må jobbe litt mer.. hehe

Tror jeg kommer til å besvime om testen er positiv, er så innstilt på at TR kommer. Blir sjokket sitt det:)

Middager ja.....:) Har laget ordentlig mat, med masse grønnsaker og sunne ting hele helgen, men nå som jeg skal spise alene.... hehe. Kan garantere at det ikke blir noen kulenariske høydepunkter! Planen i dag er fløtegratinerte poteter. Har litt igjen fra middagen i går, sikkert KJEMPEGODT om jeg har litt ost på og varmer i mikroen....

Tror en av Annes friere kommer til å reise fra henne. Håper det ikke blir så veldig mye flørting på "gamlis", ble i overkant flau etter den bilturen forrige uke.....

Går det bra med listen din? Fått krysset litt?

Tja... vasket klær, tørket støv.. støvsuget i hovedetasjen, ryddet kjøkken, lest avisen!

Nå er eg jammen meg kvalm...ugh!!!

Er ganske sikker på tr også...

Bare vi fortsetter å være samkjørte så, koselig det!!!

Drømte faktisk i natt at eg testet... helt sug i magen når eg tenker på det... der satt eg og såg begge strekene kom frem!!!!!!!!!!!

*drømme drømme*

Nei, får komme meg opp og "trykke" noen klær på plass!!

Hjelpes, den kjempeleamusen bak i låret... *ler høyt*

Det rykket nesten i kroppen jo.. tidig!!

Annonse

Tror jeg nærmer meg norgesrekorden i tedrikking! Men, på tross av ørten turer på do; ingen TR.

Jeg bruker få leamus i kinnet, det rykker skikkelig! Litt gøy:)

Har nok ikke drømt om testing ennå:) Men det kommer nok! Den testen i skuffen kommer nok til å oppta tankene mine mer og mer jo nærmere fredagen vi kommer.

Fikk du presset litt klær inn i skapet?:)

Ja, lagt i sammen endel og fått på plass...

Har en test eg også.. føler den kommer til å plage livet av meg denne uken.. hehe!!

Nå skal eg hente mine søte små... eh store!!

Og handle middag..

De skal få bestemme... hm... spent!!!

tudelu..

*ler veldig høyt*

La akkurat merke til det selv... det skvulper.. hehe.. tror eg må spise litt!!

I dag blir det IKKE tomatsuppe... men... jo:nudler!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klarte ikke å trumfe gjennom noe annet, når eg er så dum å si først at de skal få bestemme.. hehe!

Men, har ikke så stor matlyst, så det går greit med nudler for meg..

I morgen skal eg virkelig gå inn for å kjøpe meg kanelte!!

Må jo prøve den...

I dag er det mandag i kroppen altså.. den stritter liksom i mot!!!

Godt eg har byttet meg fri..

Og i kveld er det akutten!!!!!!!!!!! Jippi!!!

Så sovner eg sikkert etterpå..

Har jo følt meg ekstra uggen i dag, og nå fikk jeg mld fra dem vi var hos på lørdag. Der har hele familien fått omgangssyken og bytter på å spy! Håper virkelig ikke det er det jeg brygger på! Omgangssyken hopper SJELDEN over meg på sine turer rundt om i landet, så jeg blir ikke overrasket om jeg må tilbringe kvelden på do. Om jeg ikke er her i morgen så vet du hvorfor. (var da veldig så negativ jeg var da, kan jo hende jeg faktisk bare er uggen, ikke holder på å bli syk!).

Nudler minner meg om studenttiden:) Er sjelden jeg spiser det nå, og da er det som regel i en wok. Men det er jo godt i ny og ne:) Kanskje jeg skal ha det til middag en dag denne uka, en sånn sak fra Mr.Lee som jeg bare kan helle varmt vann på...

Skal se om jeg får med meg Akutten i dag. Om jeg alikevel skal være uggen og alene hjemme kan jeg godt se på tv hele kvelden:)

NEIIIIIIIIII!!!

Ikke bli syk nå da!!!!!!!!!!!!!! Uff uff!!

Men, føler faktisk det samme selv... blir bare mer og mer uggen her!

Skal vi være så samkjørte at vi skvulper og spyr på likt...?? Hehe!

Jaja, vi får ta det som det kommer!!!

Hørte mye rykter på jobb om at det gikk en skikkelig omgangssyke nå.. VIL IKKE HA!!!!

Klem til den ugne nutmeg!!!!

Lagde meg en ny kopp te, den fikser sikkert det meste;) Tror det er plass til litt mere te til høyre ved øverste ribbbein:)

Omganssyken vil vi ikke ha! Blir stas om man får både TR og omganssyken i kveld. Uff nei, orker ikke tenke på det engang!

klem til ugne oss!

Enig, noen ganger er det godt man er alene hjemme. Tror dette blir en slik kveld. Nå fikk jeg mld om hvor ekkelt fløtegratinerte poteter var på vei ut andre veien, så da revurderer jeg muligens kveldens middagsplaner....

Bamsemums blir det nok ikke. Spiste det forrige uke, og husket da hvorfor det er sjelden jeg koser meg med det; blir så kvalm. Er jo så godt, klarer ikke stoppe stappe i trynet før jeg er skikkelig dårlig. Men noe godt unner jeg meg vel. Farlig dette her; unner meg noe godt hver dag fordi jeg tror TR kommer. Blir ikke tid til sex neste pp, må trene slik at jeg tar av meg alle "kaaaanskje kommer TR"- kiloene:)

uff da... det var nå ikke noe god melding å få... hehe!

Kvalm av stakkars mumsen??!! Aldri hørt om..

Ingen tid til sex?? Nei, nå sier du mye rart...

God forbrenning i god sex!!!!!!!!!!!!!

Skal ikke ha tr!!!!

Hehe, hadde jeg glemt! Og dessuten skulle jo jeg gjøre all jobben siden sambo jobber så mye for tiden og er sliten:) Sylfide-Nutmeg:)

Nei, vil jo egentlig ikke ha TR, men om hun nå engang er på vei, så kan hun FORTE SEG!

Nå tror jeg jeg går for tomatsuppe til middag. Dvs litt tomatsuppe, mye makaroni og litt ost på toppen.. Begynner bli sulten kjenner jeg. Godt tegn på at omgangssyken ikke nærmer seg, bruker ikke være sulten da.

Nå måtte eg inn på tråden før du hadde svart... hehe..

Gikk inn på babyverden og prøvde terminberegningen der...

Ja, kjeder meg litt nå..

La inn 29.sept som første dag i sist mens, og at eg hadde 40 dagers syklus.... hehe.. begynner jo å lure.. og da står det at unnfangelsen skal skje 24. okt!!! Tre dager før eg tok første test!!! ikke rart den ikke slo ut hvis dette skulle stemme....

Litt mer realistisk å teste nå på fredag då..... spent nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...