Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny:)

Anbefalte innlegg

Jaja, tanken var god, og skapte glede! Et positivt tiltak selv om det ikke ble noe av:) Poeng til Attpåklattmann:)

Vet ikke om den er din feil, eller manglende bamsemums...... Men nå har jeg veldig lyst til å reise hjem å hoppe på sambo! Ok, han er ikke hjemme, men............

Kos deg med besøket ditt!:)

Fortsetter under...

Heiiiiiiiiiiii

Nå kommer de snart......... jippi!!

Måtte bare innom..

Så synd han ikke er hjemme sambo din... får ta det igjen dere og..

Takk for god skravling i dag også.. hvis eg ikke når deg senere..

Kos deg i kveld!!!!!!!!!!! Med eller uten mums... hi hi..

Klem!!!!!!!!!!

Nå er du vel travelt opptatt med besøk:) Babysyk så det holder tenker jeg:)

Sambo er hjemme, har vært hjemme i hele dag! Men, har kraftig migrene og er ikke brukende til noe som helst. Da blir det en rolig kveld mao. Han må ha det helt mørkt og stille, ingen sengegymnastikk eller videre konversering. Migrene er kjipt:( Glad jeg ikke har det!

Her går alt galt, og jeg begynner bli skikkelig frustrert. Vi burde hatt en punchingball på kontoret slik at jeg kunne slått ut litt frustrasjon! Skal bli ufattelig deilig å dra herfra i dag, bare så synd at alt som ikke blir rettet opp i dag vil ligge å vente på meg i morgen.

Ingen TR, syntes jeg kjente hun kom, men det var bare tull.

Hei igjen!

Noen får ord før jeg går:)

Attpåklatt: håper du koser deg med beøk og ikke blir så alt for babysyk:)

Alba; El i dag? Håper det:) Håper også det ikke har vært så alt for kaldt for deg på jobb i dag.

Her er det fremdeles ingen TR, jeg er sulten og VELDIG klar for å dra. Kveldens planer er å være musestille slik at jeg ikke plager sambo. Tenkte vaske opp og sikle på Sawyer (eller som andre ville sagt det; se på LOST).

Vi snakkes i morgen!:)

God morgen!!!!!!!!

Første mann til å finne tråden i dag...

Men, fikk en dårlig følelse nå av at du ikke kommer på jobb i dag...

"kom deg opp, nutmeg!"

Stakkar sambo din.. har hatt mye hodevondt selv...og det er IKKE livskvalitet i det hele tatt!!

Jaja, får komme meg i dusjen... skal shoppe med gjengen!!

Og ja, er veldig babysjuk!!!!!!

Ha en fin torsdag!!!!!!

Klemklem!

Heisann:)

Joda, jeg kom meg opp, men NSB gjorde sitt for å forsinke meg. Ikke glad i dem i dag!

Ingen TR, men er skikkelig kvalm og uggen. Skal ut med ei venninne i dag, så jeg håper det gir seg utover dagen. Ingen TR hops deg heller? Kanskje de bruker NSB? Det ville forklart mye!

Kos deg på shopping i dag! Høres deilig ut med besøk og shoppingtur.

Fin torsdag til deg også:) Kos deg, masse!

Annonse

Savner dere jeg! Har virkelig ikke fått alt skravlet ut av kroppen i dag! Og på toppen av det hele er venninnen min blitt syk, så jeg får ikke gått ut å skravlet etter jobb heller! Jeg kommer til å eksplodere av ubrukt skraving! :) Stakkars sambo når han kommer hjem fra tomta i dag, jeg kommer til å skravle ham ihjel!

Alba; butikken heter DIIN

Meg igjen:)

Skulle bare si at jeg skal gå snart, og at dere har vært DYPT savnet i dag.

Ingen TR, og ikke fullt så kvalm lenger. Synes hun kan komme i kveld, men har vel desverre ikke noe jeg skulle ha sagt i den saken.

Håper dere har hatt en fin dag, og at vi sees i morgen!

Fin torsdagskveld til dere:)

Hei jenter!

Ennå ingen tr her, nei :o))

Krysser fortsatt fingrene for dere...xxxxxxxxxxx

Nutmeg: tusen takk for tips ang. bryllupskjole!! :o)

Håper dere har hatt en fin torsdag!! Leit at det ikke ble noen skravlingscafebesøk på deg, Nutmeg. Håper du har likevel har funnet på noe koselig. Du koser deg vel med besøk, attpåklatt? Skjønner at du ikke prioriterer bimming da :o)

Dag 20 i dag: fortsatt ingen positiv el-test.

Ha en fortsatt fin kveld, og en super fredag!!!!!

Jippiiii :-D Snart helg!!!

Klem,

Go måræn!

Nå sitter jeg her å smiler fordi Elli-Karamelli er gravid:) Er så koselig når det klaffer for de som har prøvd lenge:) Gooooooode nyheter:)

Ingen TR , 1 uke på overtid. Grrrr. Vel, er jo ikke annet å gjøre enn å vente tålmodig. Hvordan går det hos deg da Attpåklatt? Venter du tålmodig? Og Alba venter på EL.. Vi er en gjeng ventere:)

Litt kjedelig torsdag. Sambo jobbet til jeg hadde lagt meg, så jeg fikk ikke skravlet med noen egetlig. Jo, litt i tlf med mamma, hjalp litt det:) Vært litt slapp, giddaløs og snørrete de siste dagene, ikke så mye action. Men i dag skal jeg være litt ernergisk igjen, vaske opp, rydde litt og ta meg en lang tur.

Alba; Når skal du gifte deg?

Da skal jeg jobbe litt, og så titter jeg innom her i ny og ne:) HA en super fredag jenter, ikke mange timer til helg nå!

God morgen du!!!!!!!

Ble så glad over elli.. tårene trillet!! Men er jo "grinetryne".. hehe..

Savnet bim og skravling i går ja... he he.

Men, kos med besøk!!! Ganske babysjuk...

Men ingen tr her heller.. 8 dager over.. ugh!!

Så lenge til neste ikm.. mannen bare ler.. koser seg han.. gleder seg til en enda mer intens kaninsesong...

Men, det er så stress å gå på jobb i hvitt.. føler hele tiden mensen kommer... og eg skal jobbe i helgen og..

Ha en flott dag på jobb.. sjekker gjerne inn senere og..

Grinetryne:) Går vel bra så lenge det er gledestårer:)

Husker ikke helt, har du besøk i dag også?

Dagens planer? Håper du skal gjøre noe koselig:)

Sambo venter også på TR, spør hver dag og blir like glad når jeg sier at "nei, ingen TR". Optimistisk sak, enda jeg har forklart at det nok skyldes at kroppen ikke er helt i balanse etter pilleslutt:) MASSE jobbing på ham denne og neste uke, så jeg får samlet mye energi til kaninukene:) Han kan jo bare ligge der dersom han er sliten, trenger ikke bidra med så mye;) Klare selv!:)

Fant du kanelte forresten?

*kikke flau ned*

Har ikke kommet meg på meny enda.... det er omvei på vei hjem..

Skal prøve i dag..

Har besøk ja, de reiser i morgen formiddag..

Har tatt på meg truseinnlegg... tror det er nærmt nå altså... mannen ler.. han har hørt det i to uker nå...

Han er hjemme på sofa i dag.. ikke i form!

Godt han får det nå.. må snart være frisk igjen!!!

Blir eg syk.. så får bare eg ligge der... hehe!!!!

Nå skal eg ut og leite etter nytt speil!!!!!!!!!!!!!! JIppi!!

Klemklem!

Annonse

Høres ut som om gangen blir fin:)

Hehe, bra man kan bytte litt på å bare ligge der:) God bedring til Attpåklattmannen! Håper han blit fort frisk og klar til kaninaction:) (og krysser fingrene for at sambo ikke blir plaget med migrene i kaninukene, da blir det nemlig INGEN action uansett).

Jobbe mye i helga?

Hadde hodepine i går... det er ikke noe opphissende nei..

Skal jobbe kveld lørdag og tidlig søndag... og mandag og tirsdag..

Mnge gode dager å få mensen på!!!!!!

Håper gangen blir fin ja.. ble lyst og fint ihvertfall!!!!

Snakkes!!!!!!!!!!

Kanskje TR bare ligger på lur og venter på at du skal få på deg de hvite buksene? Hun er jo ikke helt snill! Da går jeg ut ifra at min kommer i morgen når jeg skal på fin middag og pynte meg litt. Hun har i alle fall ikke dukket opp så langt i dag!

Litt påvirket av å være her inne har jeg begynt leke med tanken på å kanske teste igjen. Er jo egentlig bare tull, TR kommer jo, men.... Hva tror du? Dersom jeg sier at jeg skal teste neste fredag har jeg gitt TR GOOOOOOOOOOOOD tid til å dukke opp:)

4 timer til helg!!!!!!!!!!!!!!

Hehe...

Tviler på det.. har jo vært på jobb noen ganger nå etter ikm, så hun har hatt sjansen sin..

Hvis ikke hun sparer seg til et skikkelig.. "surpise party".. ugh!!!

Ja, en blir veldig påvirket av å være her inne.. men, det er jo mest kos då!!!

Tull og tull?? Hvis du feks har el på dag 20 feks.. (som noen har) så blir jo ikm deretter..

Så det har eg jo tenkt og.. eg aner jo ikke når eg har hatt el.. om eg har hatt i det helet tatt.. men tr-tegn har eg hatt mye av...

Trøster meg med at eg får ihvertfall vite litt mer om... 13 dager... oj så lenge!!

Klemklem!!!

Blæh, kropp og syklus og sånnt... Tror jeg er totalt imot det! :) Ingen TR her enda, på tross av trulser om testing.

13 dager er mindre enn 2 uker, det kommer til å gå fort:) Kjenner jeg er spent jeg også!

Nå skal jeg gå om ikke så alt for lenge, endelig helg! Attpåklatt; ha en fin helg med de gamle damene! Håper de er snille med deg, og klarer gå på do og ordne seg selv hele helgen! Alba; Håper EL dukker opp og at dere kaninene får full klaff! En fin helg til å lage barn:)

Kos dere masse, og så snakkes vi på mandagen igjen:)

Hallo!!!!!

Nå er arbeidshelgen overstått!!!!!!!!!!!!!! Sitter her på sofaen og koser meg.. slapper av før ny uke!

Ingen tr enda.. blitt vant med det nå... får vel helt sjokk når den kommer..

Går med et bind i alle jakkelommer og vesker, skapet på jobb..osv.

Eg er klar!!

Alba: har du funnet el nå?? Kaninsesongen i gang enda??

Mannen min gleder seg til den starter her..

Han har vært syk et par dager nå, så han mener han er klar nå!!!

Han mener vi må holde vedlike... hehe!!

Fy, så det regner!!!

Tror eg må lage meg en kopp med kakao..

Lurer veldig på nutmeg nå.. har han fått tantebesøk??

Da sniker hun seg foran meg med syklusen sin...

Nei, håper hun er gravid!!!!!!

Jaja, vi skravles vel...

Klemklem!!

Hei jenter!!

Hatt en fin helg?

Håper dere har kost dere masse ;o)

Positiv el-test på fredag!!! Jippiiiii!!!!!

På dag 21,så syklusen er vel blitt enda en dag lengre...

men men...det viktigste er at jeg har el da...:o)

Så her er det litt av en kaninhelg ja ;-P

Hehe....

Attpåklatt: har du testet i det siste da?

Rart at tr uteblir sånn.......

Helgen har vært helt grei... mest jobbing!!

Skal teste til helgen igjen hvis ikke tr er kommet...

Og er den neg da og.. skal eg jo til ul den 16!! Får vel vite litt mer da..

så kjekt at du fant el til slutt!!! *krysse krysse*

Synes også det er litt rart, har "googlet" spiral og graviditet idag, og det meste der er ganske oppløftende lesing...

Syklusen skal(i teorien) være fort tilbake i gjenge.. bare noen dager før det er utav kroppen... så det er ikke likt som med pillen!!

Så det er vel gjerne cysten som gjør det da... men som sagt, skal på ul 16, nov!!

Så vi venter og venter... og "øver"

Ha en fin søndagskveld!!!

God morgen:)

Litt sen i dag, var så deilig å ligge i senga:) Den er alltid best på mandagsmorgener!

Så bra at du fant El Alba:) Håper dere har hatt en fruktbar helg:)

Her er det fremdeles ingen TR. Har jo en syklus lang som et vondt år. Ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet. Skal å svømme på onsdag, tipper hun dukker opp da. Ikke testet flere ganger, men har jo en test som ligger i skuffen og roper på meg. Tok den ikke i helga, føler jo at TR er på vei og at det er litt bortkastet.

Ellers har jeg hatt en fin helg. Koselig middag på lørdag med masse Irish Cofee..... Sløvedag i går, vi holdt oss i senga stort sett hele dagen.

Vel overstått jobbehelg Attpåklatt! Mye jobbing denne uka?

*panikk panikk* fant ikke tråden med en gang.. hehe..

Godt du er kommet deg på jobb.. har savnet skravlet vårt nå!!!

Ingen tr på deg heller altså..

Tenkte å teste på fredag... hvis ikke tr da?? Er du med??

Nå har eg vært til tannlege igjen med minsten... travel start på uken!!

Har byttet meg til fri i dag.. mannen skal være borte til i morgen.

Jobb i morgen og kanskje torsdag... passelig det!!

Ha en super mandag!!!!!!!!!!!

Da er vi enige, vi tester på fredag:) Men håper jo TR kommer til da, 40dagers sykluser har jeg ikke bestilt! Rart at begge er så sene:) Nå er det bare 10 dager til du skal til legen! Spennende.

Deilig med 2 dager jobb denne uka. Tror det blir en travel uke for meg, er alltid det i starten hver mnd. Mange rapporter som skal lages og sendes.

Gikk bra hos tannlegen? Fikk hun noe fint?:)

Så dere hadde fælt vær i går, håper du får litt sol i dag:) Her er det fint, skal se om jeg får gått meg en tur i lunsjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...