Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Den andre var så laaaaaaaaaaaaang.

Hvordan står det til i regnet? Man skulle holdt seg hjemme i dag, godt under dyna. Brukte over 2 t på å komme meg hjem i går pga togkaoset, og var ikke helt klar for å stå opp og ta toget i dag. Men, jeg kom meg nå opp og inn til Oslo til slutt, samvittigheten seiret.

Ingen TR ennå, men.....

Gikk det bra på jobb i går Attpåklatt? TR kommet til deg?'

Ha en fin tirsdag:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6899425-alba32-nutmeg-og-attp%C3%A5klatt-ny/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi.. ny tråd!!!!!!!!!!!!

Togkaos?? Fremmedord for oss her vest.. hehe..

Selvfølgelig må du gå på jobb... du kan jo ikke bimme hjemmefra..

Ingen tr... jippi!!!!!!!!! Nutmeg skal jomfruteste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen tr her heller.. ugh!! Men har fått kviser!!! Hmfr..!!!

Gikk greit nok på jobb.. mye å gjøre, kjenner det på ryggen i dag.

Fri til torsdag...

Så akkurat reklame for bøndene.. *glede seg masse*

Ha en super tr-fri kjøpe test tirsdag!!!!!!!!!!!!!!

Klem!!!!!!!

Hehe, var det jeg også tenkte der jeg lå og ikke ville stå opp; nei, jeg har masse å gjøre i dag, og om jeg ikke drar på jobb får jeg verken bimmet eller kjøpt test! Så da var jeg rask ut av senga:)

Er inne i min 4 mnd som tog-bruker, og ordet "togkaos" er desverre intet fremmedord lenger. Skulle ønske det var det. Men, har nå selv valgt å pendle, så da får man takle det. Man dør jo ikke, bare blir litt frustrert i ny og ne.

Jeg gleder meg kjempemye til bøndene i dag! Tror det blir nok en time med flaue kommentarer og ting å le av:)

Rydde og ordne til besøket ditt kommer? Bake prinsessekake?

Neiiiiiiiiiiii...bare bimme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er så lat i dag... brukte meg opp på job igår!!!!!!!

*ler*

Joda.. litt blir det!!

Rydde og tørke støv

Støvsuge

Vaske gulv.. noen ihvertfall..

Vaske vinduene ute... hvis det blir opphold..

Kjøpe maling og div handling

Dusje!!

Bimme

Kjøpe kanel te!!!!

Få tr.. (ikke før i kveld.).

Se på tv!!

Legge sammen klær( og selvfølgelig vaske flere..)

Hente unger..

På kino med ungene( i stedert for halloween)

Lite innblikk i tirsdagen min....

Gleder du deg til å kjøpe test??

Fin liste:)

Min er ikke like innholdsrik, skal vi se:

Jobbe

Kjøpe test

Dra hjem

Vaske klær

Brette klær

Spise pizza

Få TR

Se på tv

Dusje

Legge meg

Hva skal dere se på kino? Elsker kino:) Er det i dag ungene går rundt og tigger godteri? Jeg gidder ikke åpne engang. De fleste får nok godteri, har ikke noe til overs for denne såkalte tradisjonen.

Bra liste det og...

MEN, du skal ikke ha tr!!!!!!!

Du skal logge deg på i morgen tidlig og fortelle meg at du "flytter"

Vi skal se villdyr.. tror eg..

Ungene er litt sur for at de ikke får gå å tigge..

Men de skal få kose seg på kino, og eg slipper å åpne for så mange "stygge" hekser o.l.

Nå har eg satt ny gjesperekord!!! Er et eneste stort gap akkurat nå..

Annonse

Er det en uskreven regle som sier at jeg MÅ flytte over til 1.trim? Jeg kan jo holde meg litt her sammen med deg! Du har jo 2 unger fra før, trenger man mer eksperthjelp enn det?

Si ifra om Villdyr er bra. Liker animasjonsfilmer, ser det ofte på kino (både alene , med venner eller lånte barn).

Vm i gjesping:) Jeg melder meg på:)

Du skal slite godt med å slå min rekord!!!!!!!!!!! Er helt blank i øynene her...

Du kan godt "bo " to plasser.. hehe. Ihvertfall til eg flytter etter..

Men, du kan komme ofte på besøk!! Og det hender eg titter innom 1.trim selv... hehe.

Skal gi deg kino rapport, hvis eg er våken da..

Nei, nå må kroppen begynne å virke her...

Nå murrer det bak i ryggen også.. ugh!!

Klem klem

Jeg føler meg skikkelig oppblåst. Tenk så deilig om man hadde en kosebukse liggende på jobb! Da skulle jeg tatt den på, laget mer te og krøllet meg sammen i stolen min:)

Ser at Aud Schøneman er død. Trist, men sikkert litt godt for henne. Syk i lang tid, og over 80. Da er det på en måte ingen tragedie synes jeg .

De krangler fortsatt på "Skravlesiden" ser jeg. Gidder jeg ikke lese på engang, velger å ha det hyggelig her inne:) Skravlesiden er ganske kjedelig for slike som meg som ikke er gravid , har unger eller har vært gravid. Sjelden det er noe jeg kan slenge meg med på der. var superfornøyd med at jeg faktisk kunne bidra med litt hjelp i går, selv om det bare var det å hjelpe ei finne Skomakergata på DVD. Slike ting kan jeg:)

Oppblåst???? Symptom!!!??!!

Krangling med totalt ukjente folk... teit!!!! Og de teite tema da??!!

Nå har eg gjort mye... dusjet!!

tørket støv

støvsuget

vasket klær

lagt i sammen i klær

leitet etter tr... ikke funnet!

ryddet gangen

Veldig fornøyd!!!!!!!!!

Nå skal eg ringe mamma.. sjekke når de kommer..

klem!

Ps! Kjøpt test??

Det ble mange kryss det! Flink Attpåklatt:)

Ikke kommet ut for å kjøpe test. Må ta det etter 12 en gang, har noe som skal være ferdig før 12.30 (der jeg nå må vente på noen filer fra noen andre).

Enig, teite ting å krangle om. Et godt tegn på at man trenger finne seg en ny hobby, eller engasjere seg litt mer i sitt eget liv:)

Hva blir det til middag i dag da? Jeg hadde jo store planer om fiskegrateng i går. Trodde jeg hadde hjemme, og gikk ikke innom butikken. Viste seg at jeg husket feil, og sulten som jeg var endte jeg opp med å lage det første jeg kom over i skapet; pose-ertestuing... Jeg er slik en fantastisk gourmet! Kun ertestuing, ingen ting annet. Jaja, ble nå mett i det minste (og plutselig gikk det opp et lys her; ikke rart jeg er opblåst i dag så mye erter jeg spiste i går!)

*ler meg ihjel*

Stakkar nutmeg.... bare erterstuing??

Du topper meg og du... hehe.

Har faktisk ikke tenkt på middag enda.. hm

Helt blankt.. får spørre ungene.. eller..?? Da blir det vel tomatsuppe..

Jaja, skal leve med det..

Matlei!!!

Håper det hjelper å få besøk..

Er glad eg ikke er kollegaen din i dag altså.... *ler*

Knip igjen!!!!

Sitter heldigvis alene i dag:)

Matlei ja.... Det er mildt sagt. Men har alltid ordentlig mat når jeg spiser med sambo, er bare ekstremt lite nøye på det når det kun er jeg som skal spise. Så da hender det det blir slike middager som i går. Så lenge det er varmt og ikke gir mye oppvaske er det supert..... Tomatsuppe er godt ! Helst med MASSE makaroni og litt ost:)

Nå ble jeg sulten! Fri for knekkebrød, så jeg bør vel ta en tur innom en matbutikk etter test-shoppingen og fylle opp lageret.

Kommer besøket ditt tidlig i morgen?

Annonse

Kanskje i 12 -14 tiden... spørs når den lille våkner.. åååå gleder meg sånn!!!

Pyton å vite da at el er så langt unna.. argh!!!!!! Blir så babysjuk!!!

Jaja, lite å gjøre med det.. bare vente!!!

Gleder meg sånn til du skal kjøpe og bruke en grav. test!!! Jippi!!

Hva sier nutmegmannen til dette da.. er han spent/nervøs....

Sulten eg og.. skal handle i 1230 tiden.. må bare finne ut hva!! Hehe.

Da har jeg kjøpt min første CB. Et stort øyeblikk i en hver middels ung kvinnes liv;) Kjøpte digital, dobbeltpakning, kan jo være greit å ha en liggende. Så da er det bare testebiten som gjenstår:) Sambo vet ikke at jeg har kjøpt test. Gikk jo så lenge over tiden forrige gang, og vi er begge sikre på at TR kommer (jeg var visst litt muggen i helga, hehe:). Får heller bli en gigantisk overraskelse:) Spent er han nok, men vi har instilt oss på at det nok tar 1 år å få det til, så vi stresser ikke noen av oss.

Også kjøpt hårfarge. Så da blir jeg brunette igjen i løpet av helgen. Sånn går det når Vita ligger vegg i vegg med apoteket:)

Hva ble det til lunsj på deg? Jeg slo til med en go'morgen yoghurt i tillegg til knekkebrødpakken min. Crazy!;)

Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå flakser sommerfuglene mine som gale...!!!!!!!!!

*glede seg*

Har lyst å fikse håret også.. tenke tenke..

Kneipskiver med skinke, majones og tomat!! Kjempespennende!!

Nå er det sofakos, med bim.. kopp med cafe`au Chocolat.. se og hør!!

Perfekt tirsdag!!! Begynner å like tirsdagene veldig godt!!!!!!!!!!!

Jeg er veldig glad i tirsdagene! Bruker kjøpe Her og Nå, og koser meg med det på sofaen før bøndene starter. Er en kosedag:) Hva står det om I Se og Hør i dag da? Masse om Kåre Conradi? Så bildene, og måtte le. Seriøst; ta bilde av seg selv i speilet, fullt påkledt med tisseluren hengende ut gjennom buksesmekken. Skal man først ta slike bilder bør de jo være litt sexy! Dette var ikke noe turn-on selv for den ivrigste kanin! Men, så var jo ikke bildene ment å spres heller da, så jeg synes nå synd på dem.

Ingen TR endå? Jeg drikker te som en gud slik at jeg må ofte på do:)

Har ikke fått lest så mye enda.. plutselig så var mannen hjemme!!!

KOselig!!!!!!

Ingen tr... trodde virkelig det var noe på gang når eg var på butikken.. fort hjem på do, men ingenting!!! Tørt som sahara.. hehe!

Drikk te du... det er jo sååååå kjekt å gå på do for tiden... Hilse ofte på lambihjertene!!!!!!!!!!!!

Koselig å være hjemme sammen sånn midt på formiddagen:)

Du er superflink til å trøste du! Så kjapt innom et par tråder, og der hadde du koselige trøste-innlegg. Snill Attpåklatt!:) Jeg synes det er litt vanskelig å trøste her i og med at jeg ikke har mistet, blitt deppa over TR og testresultat, eller har vært gravid. Men, gjør noen spede forsøk innimellom:)

Hadde det vært en engen tråd for dataproram som klikker, da kunne jeg engasjert meg!

hehe, kom borti lagre-knappen (sånn apropos datatrøbbel).

Hvor var jeg... Jo, et av de progr jeg bruker mest har klikket i dag, og de sliter med å finne bug'en. Trist for meg som skal ha en del ting ferdig i dag, gjerne for et par timer siden. Håper jeg ikke må jobbe overtid i dag, hadde bestemt meg for å slutte til normal tid.

Lambi-papir med hjerter på:) Søtt, men ikke helt funksjonelle når man skal se etter tegn til TR:)

Gleden var kortvarig!!

Han gikk på kontoret i kjelleren.. men greit nok det..

Sååå koselig sagt av deg... takk takk!!!

Vi gjør så godt vi kan..

Tr.tegn??

Når skal du teste?? I morgen tidlig??

Er så spent.. spent på elli karamelli også...( greit å tenke på andre..)

Så nettopp ei som hadde tatt ut spiralen 2 okt, og var gravid allerede.. hmf!!! Jaja, skal ikke klage.. men ikke lett!! hi hi

Når går du hjem i dag??

Også spent på Elli-Karamelli, og på Kobra. Men hun er desverre ikke her så ofte. Hun var den 1. jeg "snakket med" her inne, var veldig koselig.

Nei, ingen TR tegn (ble jo enig med meg selv om at min oppblåste mage skyldes den fantastiske middagen min i går).

Tipper jeg drar herfra rundt 15.45.

Alltid noen som er superfruktbare og blir gravide bare de ser en naken mann omentrent. Men, ikke no å gjøre med det desverre:) Vi har sikkert mange andre positive kvaliteter som de ikke har!

Da skal jeg faktisk gå om ikke så alt for mange minutter. Ta med meg testene og pelle meg hjem:)

Takk for nok en hyggelig dag med skravling Attpåklatt:)

Alba: Går det bra i kaninhuset? Håper du har hatt en fin dag på jobb, og at det ikke har regnet når dere har vært ute.

Da er det bare å håpe at TR ikke dukker opp, kose seg med nødne bønder (er nok en del potensielle kaniner der ja!:) og legge seg slik at en kan stå opp å teste!:)

Stor klem fra meg (som IKKE skal spise så mye som en bitteliten ert til denne uka)

Heisann jenter!

Dere har hatt en fin tirsdag?

Dagen min har vært bra. Gått greit på jobb, kom meg vel hjem i snøføyka og har kost meg på sofaen inne i varmen :o) Så på bøndene da selvsagt. Hehe...blir nesten litt småflau kjenner jeg på vegne av noen der...

Åå...er så spennende at du har kjøpt deg gravi-test,Nutmeg!!!

HÅPER du tester i morgen tidlig og at jeg får en gladmelding når jeg logger på i morgen ettermiddag ;oP

Attpåklatt; når har du planer om å teste? Har du en liggende??

* så spent nå på deres vegne*

:-D

Jeg har tisset på el-pinne igjen i dag, men ingen el...hm..vente og vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...