Spring79 Skrevet 31. oktober 2006 #76 Skrevet 31. oktober 2006 Oj, må få sende noen lykkeønskninger jeg også, Vims! Så spennende!! Krysser fingrene for at alt går greit og at jenta di finner veien ut snart:-)
Hanne og jentungen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #77 Skrevet 31. oktober 2006 Vimse-mannen: *hilse på*
Zummi Skrevet 31. oktober 2006 #78 Skrevet 31. oktober 2006 Hanne: Den som roper i dataskogen får munnen full av pdf-filer! Sjekk om https://www.pdfonline.com/convert_pdf.asp kan hjelpe deg (last opp dokument, skriv inn navn på fila du vil ha ut og mailadresse. Så skal du få det konvertete dokumentet tilbake på mail som pdf) Hvis ikke så har jeg hele acrobat-pakka og kan konvertere, men da må du være kjapp
Zummi Skrevet 31. oktober 2006 #79 Skrevet 31. oktober 2006 Hilse tilbake Så du svaret mitt lengre oppi her angående pdf?
*1D* Skrevet 31. oktober 2006 #80 Skrevet 31. oktober 2006 Hilser på vimsemanne jeg også da, sånn helt på tampen av dagen;) Krysser fingrene for dere jeg altså, er litt ekstra spent jeg altså! Jeg har litt lyst til å gå ut i svangerskapspermisjon eller noe jeg også.....ivhertfall sånn på tampen av dagen..... Ikke like påtrengende trang på morgenen da,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå