Hanne og jentungen Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 ...og jeg får starte tråden:)
Hanne og jentungen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har forresten bestilt meg massasje, på samboers regning. Jeg måtte komme med hintet selv, men han sa seg velvillig til å betale for timen:) *glede seg*
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 kan jo være fordi jeg har tipsa'n litt på forhånd hehehe tok en prat med'n på msn en dag og kom med et (faktisk) subtilt hint... ser ut som det hjalp! Lykke til vennen, kos deg masse!
SpongeBob Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Og da var jeg 28 fullgåtte uker og faktisk offisiell 3-tri'er!
Sentralstøvsugeren Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 God morgen, jenter:0) Så det er her dere gjemmer dere!
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 gravid73: jepp, her er vi Har vært her lenge vi... Velkommen som "lovlig" 3-tri-twiligheter, Sponge!
Sentralstøvsugeren Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Har vært uten nettforbindelse en stund....................Godt å se at alle henger med enda:0)
SpongeBob Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, jeg er lettet nå. Hva i all verden er det som foregår inne på skravle? Lange tråder med beskyldninger om hvem som er hvem? Høres ut som diskusjonen på røykerommet på akuttpsykiatrisk avdeling, hvor halvparten krangler med stemmene de selv har i hodet. Du verden så glad jeg er jeg "traff" dere!
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 God beskrivelse, sponge! Ja jeg lurer virkelig på hva som eter folk innimellom... takk og pris for twilight-gjengen sier nå jeg Heldigvis er terminklubben vår ganske grei også. Skravlesiden er jo fullstendig ute av kontroll!
SpongeBob Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 Synes jo 2.tri rakk å bli ganske rar også etter at kremen forsvant over hit, så jeg tror nok dere kan ta æren for det. Er det like trivelig på Tr.heimstreffene som her inne?
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 bruker å være det ja Nå er jo ikke jeg med lenger, ikke Hanne heller, så det har jo tapt seg litt da... hehehe Jeg får heldigvis skramlet sammen et treff 13.nov, den eneste dagen jeg VET jeg er i Trondheim før jul (bortsett fra handleturen med familien)!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 hei hei og god formiddag da jenter... jeg syntes også det er trivelig med twilight jentene...virker som det er noen hormonelle kvinnfolk innimellom på selve trimestrene...men jeg er kanskje ikke den som er oftest her så dere vet vel mer hva dere prater om..jeg føler meg litt glemt av samboeren om dagen jeg da...han er mer opptatt av å jobbe...jeg skjønner jo det at han må jobbe ikke missforstå....men han prioriterer jobben fremfor å ta seg tid til å hjelpe meg med å komme meg til fysioterapeuten blandt annet...er lei av å være avhengig av å spørre pappa om hjelp til ting mannen min egentlig burda ta seg av...vi er trossalt to som venter barnet mener da jeg....ok...det er sånn at han er sjef der han jobber...han får konstante telefoner derfra når han har fri...han jobber mye overtid pga at de har selskaper på kveldene innimellom...og ofte så glemmer han at jobben hans går veldig utover familielivet vårt..er såååååå sliten og deppa idag...skulle ønske jeg slapp å gjøre alt på egenhånd innimellom...vi har svømming med datteren vår hver mandag pga leddgikten hennes trenger hun varmtvannsvømming...jeg tar det...syntes dere det er mye forlangt at han tar seg fri et par timer for å kjøre oss så vi kommer oss opp dit??? offameg..blei et lite syteinnlegg det her..sorry jenter...skal forsøke å dra meg litt opp så jeg ikke smitter dårlig humør på andre...men men...håper det er flere som er enig med meg...
SpongeBob Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 Syteinnlegg er også lov:) *klapp på skulderen* - tøft av deg å få til alt alene!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 31. oktober 2006 #14 Skrevet 31. oktober 2006 jeg har iallefall en pappa som stiller opp for meg tross i at han er syk...så jeg er heldig som har en hengiven pappa da...=0)
SpongeBob Skrevet 31. oktober 2006 #15 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, jeg skulle fått til noe hvis jeg var avhengig av min pappa, gitt! Flaks, har du. Og gubben din er nok glad i familien sin, du skal se han har overbevist seg selv om at han arbeider så mye "for deres skyld" eller noe slikt. Kan være greit å snakke ordentlig ut om forventninger og krav innimellom, så man ikke går og tenker for mye på egenhånd...
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #16 Skrevet 31. oktober 2006 Trivelig å sjå dokk! Det snør, det snør... O gi dag er det 8 uker til termin! Huff som tida flyr.....
DiddiDaddi Skrevet 31. oktober 2006 #18 Skrevet 31. oktober 2006 Godmorgen jenter ) For en nydelig dag i nord!!! Hadde jeg ikke visst bedre skulle en tro det var februar og sola var kommet tilbake...dette ligner ikke på oktober/november! Strålende sol og masse snø - til å bli i godt humør av ) Regnet er meldt, så er vel bare å stålsette seg til det som kommer....slaps fram til jul! Fikk kjøpt inn mange julegaver, og julekort og div i går, så er ganske fornøyd ) Men såååå sliten jeg ble...formen er definitivt ikke som før ) VenterPrins: Huff, høres ut som du har det slitsomt. Er jo ikke sånn at man skal klare alt alene nei, dere er jo to. Du har min fulle støtte, og gir deg en klem over twilighttråden )
fikk prins 11.01.07 Skrevet 31. oktober 2006 #19 Skrevet 31. oktober 2006 hehe...jeg skulle ønske det snødde her i oslo idag jeg...det var meldt snø..men den gang ei...er så grått ute her da..gleder meg til å få litt julestemning jeg da.... bake og bake, juleverksted med datteren min også..jaja...skal bli koooooz............ =0)
DiddiDaddi Skrevet 31. oktober 2006 #20 Skrevet 31. oktober 2006 Ka-ping: Leste i tråden i går at du hadde lagt ut nye magebilder, måtte jo inn å kikke ) Så fin mage!!! Ordentlig gravidmage jo...syns du ser flott ut! Jeg får bare høre hvor liten mage jeg har, ikke så stas bestandig...
DiddiDaddi Skrevet 31. oktober 2006 #21 Skrevet 31. oktober 2006 Åja...også til sponge: Velkommen på ordentlig til 3.trimester ) Nå har vi jammen ikke lenge igjen... Blir koselig når du og vogna tar båten over og tar et kafebesøk her til våren )
SpongeBob Skrevet 31. oktober 2006 #22 Skrevet 31. oktober 2006 ka-ping har kjempeflott mage - blir nesten misunnelig! Og så vil jeg ha juleverksted snart, men desverre har jeg fått sovet så mye de siste dagene at jeg har fått overskuddet tilbake! Det betyr at jeg i stedet for å kosepusle med hyggelige ting har en overveldende trang til å rydde i kjelleren o.l. Skremmende...
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #23 Skrevet 31. oktober 2006 Det så nesten litt skummelt ut når jeg skrev det ned, ja..... Har ikke vært noe særlig til redebygger heller, så jeg har så og si ingenting klart.... Kjøpt ny vogn og skrudd sammen sprinkelsenga det er vel det hele...
Hanne og jentungen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #24 Skrevet 31. oktober 2006 Hah, 8 uker til termin skremmer dere, jeg har 5 uker. Iiiik:/ Ka-ping: du må ikke tro det var han som kom med tilbudet. Jeg sa på msn at de hadde massasje for gravide på Mamasita, først da sa han at han kunne betale:) Gutter er gutter:) Sponge: Velkommen skal du være, slik offisielt sett:)
Hanne og jentungen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #25 Skrevet 31. oktober 2006 HJELP: det er bare 40 dager igjen til termin i dag..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå