Gå til innhold

vondt i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid litt av smerter imagen,men under graviditeten synes jeg det har kommet mye oftere enn før. Smertene er helt vannvittige og er redd babyen kjenner dette. Er det bare jeg som tror det eller...?

Og det eneste som roer ned smertene er en kopp te. Dette begynner å bli slitsomt og ville høre om noen andre har hatt magesmerter.

Det rare er at jeg får de når jeg fyller "enda en måned gravid". Hvis dere skjønner.

Smertene kan vare opp til en time!!!! Måtte dra til legevakten en dag pga store smerter.

PS: Er 22 uker på veg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å nevne at jeg har vært hos legen og tatt prøver å alt mulig. De har tatt røngten av magen(galleblære og urinveier),men fant heller ingenting.

Skrevet

har du tatt røntgen mens du var gravid??

Man skal jo unngå røntgen,jeg har sinnsykt vondt i nederst i ryggsøylen,ved siden av bekkenet,og får ikke røntgen før jeg har født,så må gå til manuell teraput,og hun mener jeg muligens enten har en låsning,eller slått løs noe,men får ikke lov å ta røntgen fordet.

Sikker på det ikke var ultralyd de ok av urinveiene?

Jeg må selv kanskje ta det,er så plaget med uvi når jeg er gravid,og går opp til nyrene,og nyrebekkene betennelse.

Men at man har vondt når man er gravid,er jo normalt til en vis del da.

Jeg sitter her nå å har sinnsykt vondt i magen,men vet av smertelig erfaring at det bare er livmoren min som er på tur opp av bekkenet,og jeg har bakovervendt livmor derfor kjennes det så utrolig godt,er så sinnsykt vondt til tider,minner nesten om riene med lillegutt =)

Men hvis du er bekymret så ville jeg snakket med legen eller jordmoren og fortelle dem det.

Evt. dra til legen med en urimprøve, kan jo være urinveisinfeksjon du har,for jo vondt i magen av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...