Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 kjennes ut som jeg er støl.. har vært en del kvalm å.. Noen som har noen ideer? Har fått for meg at når man har magesår så kjennes man støl ut? he he
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Spenningssmerter kanskje, i og med at du tror det kan være magesår. Har en bror med magesår og han gikk ned masse i vekt, skarpe smerter i mage, oppkast osv. Kanskje du har forstrekt noe ?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Har hvertfall ikke gått ned noe.. Ikke skarpe smerter heller.. Hmm.. Lurer fælt asså.. Det er ikke så behagelig.. :/
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Ta en tlf. til legen din når de åpner. Jeg er ikke ekspert på magesår, mulig folk får forskjellige symptomer på magesår. Lykke til og god bedring : )
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Det kjennes forresten ut som om noen har sparket meg innvendig en hel natt-- hehe-- Er litt bedre innimellom, men andre ganger er det værre igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå