Gå til innhold

Angelas_baby...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skulle visst ikke være noen fare for at hverken jeg eller babyen blir smittet. Takk Gud for det! OM jeg skulle få noen prikker o.l så må jeg kontakte legen med en gang. Jeg er likevel forsiktig med å kose han for mye, og tar ikke på disse vannkoppene hans. Jeg hadde to sånne "klø-derter" på magen i går, men det var nok bare klø-derter!!Altså ikke blitt værre!

Smittefaren er over når vannkoppene har begynnt å tørke inn.

Når jeg tok blodprøver i sommer sa vikar-legen min: "Du har ikke anti-stoffer i blodet, du må holde deg unna vannkopper og sånn, ellers kan både du og ungen dø". Men hun legen er jo helt idoit da!! Da jeg gikk til henne etter å ha besvimt etter jobb sa hun: " det er helt normalt å besvime litt innimellom når man er gravid, det er sånne ting man ikke bestemmer selv"....

Men i går var vi hos fast-legen og han sa at det ikke skulle være farlig om du har hatt vannkopper, svært få får det igjen.

Skal til jordmor i dag, så skal høre med henne også:)

Det er bedre at han fikk vannkopper nå,enn når babyen er født,og det er jo ganske betryggende å vite :)

Sønnen fikk hvertfall 50 ++ vannkopper bare i går, og i natt har han fått inni munnen o.l.... stakkars vennen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6898993-angelas_baby/#findComment-6899201
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...