Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Heisann! Er overvektig og har uregelmessigmensen. Veier rundt 150kg. Har hatt uregelmessigmensen i noen år. Og har blødning veldig ofte..Er nesten aldri uten mensen. Vet jeg bør gå til legen, men jeg tør ikke. Har jo og så klart ønsker om å få barn. Og jeg vet veldig godt at det kan jeg ikke få før jeg får regelmessig mensen igjen. Skal jeg bare spør legen om noen tabletter som kan gjør at jeg får regelmessigmensen og ikke si hvor store problemene er? Eller bør jeg si det som det er?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Hei HI Jeg ville sagt hele sannheten til legen. Hvis du ikke forteller hele sannheten til han kan han jo heller ikke behandle deg paa en riktig maate. Jag har samme problem som deg og jeg fikk vite at det var pga at jeg er overvektig.. (er 165cm og veier 84kg til vanlig). Og at det kom til aa forandre seg om jeg gikk ned i vekt (noe det ikke gjorde). Men jeg ville i alle fall sagt sannheten til legen saa dere kan finne en losning sammen.. Og selv om han kanskje kommer til aa si at noe av problemet er vekten din saa sier de i alle fall det paa en "snill" maate. Det er aldri goy aa hore at man veier for mye, men hvis du har saa lyst paa barn saa er det kanskje bare aa bite tennenne sammen og dra til legen og vaere aerlig med han.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå