Gå til innhold

Zizzi!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare minne om Zizzi butikkene som har kommet til Norge! Var innom Zizzi på Liertoppen før helga... Det har så sinnsykt mye flotte klær fra str 42 og oppover til fornuftige priser!!! Dansk design, kan minner litt om Noanoa...Ungdommelig stil (ikke kjerring)!!!Jakker, kjoler, jeans og støvletter til store legger ....for å nevne noe...

God fornøyelse...

Jippi!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig..zizzi har masse fint!! Det kom hit akkurat når jeg ble gravid.. hehehehe..

Men skal dit når jeg er ferdig=)

Skrevet

Mhm! Jeg var også innom Zizzi, det finnes nemlig en butikk på Byhaven i Trondheim også og jeg sier meg fullstendig enig i at det er fantastisk mye flotte klær der! Virkelig ungdommelig og up to date! Mange av de andre butikkene selger jo klær som ligner på telt...fullstendig uten fasong og form..eller de selger klær som absolutt ikke er populære lenger. Men Zizzi har virkelig skjønt det!

Ta en tur innom nærmeste Zizzi-butikk jenter, dere som har det i forholdsvis nærhet iallefall! Der kan dere finne mye flott!! :)

Ha en strålende dag!! :) :)

Skrevet

Men Vibeke26 & JenteKnøtt....jeg tror nok du skal finne mye fine klær der selv om du er gravid :) Jeg skal iallefal bruke den butikken til å kjøpe meg klær igjennom graviditeten istedetfor de slitne klærne fra Lindex eller KappAhl...

Vet ikke hvor du befinner deg, men her i Trondheim er det ikke så stort utvalg for gravide, så jeg tror nok Zizzi blir hyppig brukt av meg igjennom graviditeten :)

Skrevet

www.hosjytte.dk har en del av zizzi sine klær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...