Gå til innhold

Du som endelig har fått det til.. =D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:)

med førstemann tok det nesten 9 mndr etter jeg slutta med ppilla.( han er 2 år nå) nå er jeg gravid igjen dette var ikke planlagt, måtte slutte med pilla i august da min pappa fikk blodpropp, 1 mnd senere var jeg gravid..som samboeren sier : man kan nesten bare se på deg så er du gravid:)

lykke til

Annonse

Ikke fortvil om det tar litt tid. Vi har prøvd i 5 år. Jeg har hatt en SA og 4 prøverørsforsøk før jeg plutselig ble gravid på "gammelmåten" Jeg er nå 9 uker og 6 dager på vei, og har sett lille knøttet på UL to ganger :-)

Heim så gøy!! Jeg er 26 og min mann 27, det klaffet med en gang vi prøvde.. har en gutt på to. Nå tror jeg muligens jeg er gravid igjen, men usikker. . venter og ser om tanta kommer. Lykke til, dere har masse og glede dere til!!

Jeg er straks 24 og hos oss klaffet det etter 2 mnd(1 mnd med aktiv prøving) Første gangen ble jeg gravid mens jeg gikk på pilla,så jeg er nok meget fruktbar;o)

Masse lykke til!!!Det er en spennende tid

Annonse

Jeg er 29 og brukte ca 5 mnd etter pilleslutt (men uten særlig "aktiv" prøving) 1. gang (da var jeg 27), nå andre gang ca 6 mnd etter pilleslutt, men satt egentlig på første "bevisste" forsøk (i forhold til EL).

Lykke til med prøvingen!

Takk for svarene jenter!

Har i vertfall skjønt at det kan ta noen måneder .

Spennende å se hvor lang tid det tar for oss! Forloveren min har hatt såå lyst på barn i mange år nå..hihi..Gleder meg sånn!!

Lykke til alle sammen. Gleder meg til å følge med hvordan det går med alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...