Gå til innhold

Brystene mine har eset ut i løpet av dagen!!! Og ømme har de vært en stund..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikker på at den lille spiren du ønsker deg ikke er i magan a??? Jeg har fått en svak pos test i dag... Bubsa mine syns jeg virker mere fyldige... Merka ikke det før i dag..

Hvor e du i syklusen a???

JEg testa neg om fredagen. Så da tenkte jeg at da gikk det ikke denna gangen. Har vært litt usikker på kroppen fordi jeg for 2 mnd siden fjernet ett foster som lå i egglederen. Så prøv igjen om ett par dager el no, på morgen urin... Kan være du får ett annet resultat da...

Hehe... ikke lett og vente... Kjenner igjen den.. Jeg testa ons, skjønte jo at den kom til å være neg, men måtte bare!! Venter på mine tester jeg nå. Bestilte jo flere i kveld, men jeg får se om jeg greier å vente. Veldig spennene.... Kan være at det blir en liten tur innom apoteket i morra...

Annonse

Helt enig med deg Hannah!!! Du må holde oss orientert om åssen det går da... Spennende... Kjenner meg igen i det å få symptomer før man vet det sjøl. Forige gangen jeg var gravid sa jeg til kæll'n min at jeg syns jeg begynte å få mage, uten at jeg tenkte på at jeg kunne være gravid... Er ganske så flat fra før av... Han var enig han, og noen dager etter fikk jeg pos graviditetstest... Merkelig... TIhi...

Puppa mine forandret seg nesten over natta.

startet med at de var litt ømme i en 3 dagers tid, også våknet jeg en morgen og de hadde blitt merkbart større og var fysjamei så vonde.

så det er nok mulig :)

Jeg har jo allerede testet pos med to tester (søn og tirs) så jeg vet atd et kommer av graviditeten ;)

Annonse

Tihi... Gi ikke opp håpet!!! Mange har mensmuringer når de er gravide!!! Skal bli spennenede å følge deg. JEg hadde store planer når jeg vokna i dag om å kjøpe meg en ny test i dag. Men hele dagen har gårr i ett kjør, så jeg har ikke rokki innom apoteket... Skikkelig kjedelig!!!

Åssen er det med deg ellers i dag a??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...