Gå til innhold

Både armer og bein??

Dingeling

Anbefalte innlegg

Halloen..

noen som vet om man kan kjenne både sparking med bena og at armene rører seg hos babyen i uke 27?

jeg bærer på en gutt,som tydeligvis er UTROLIG aktiv inni magen..og det kjennes ut som om det sparkes på flere steder samtidig,liksom..

jeg vet at det er kun en baby selv om jeg lurer noen ganger..

vet ikke hva jeg skal sammenligne det med, men magen beveger seg i alle retninger allerede og det ser ut som om noen er inne i en ballong og skal ta seg ut..trodde ikke at det var før lengere ut i sv.skapet..

andre som har det slik?

håpet mitt er jo at han skal "turne" seg ferdig i magen og bli rolig når han kommer ut.. hehe! =)

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn, og har hatt det lenge (uke 36 nå). Husker at jeg så magen hoppet fra før uke 24. Her er det både armer og bein som går i hver sin retning. Det er en jente hos meg, stor jente, så dette tyder jo på at morkaken fungerer og at der får mer enn nok næring. Tror ikke de blir så urolige etter fødsel heller. Jeg husker dette fra tidligere svangerskap også, og barna mine er flinke i idrett :-) Men ellers ikke veldig urolige!!!

Jeg har termin 30. november, og alle inkludert legen, sier også til meg at babyen må komme før.

Babyen min er jo veldig stor også, ca 3,7 kg nå!, så jeg satser på at hun kommer når hun er ca 4 kg. Hodet er festet, så det meste er klart her!

Alle mine har veid i overkant av 4 kg, og den ene broren hennes kom da 3 uker før tiden. Det er litt kjipt at jeg mister litt permisjon når barna kommer før, men det begynner å bli tungt nå!

Riktig lykke til til deg også, med en fødsel litt før tiden :-)

Hei Dingeling.

De hardeste sparkene er fra beina, mens de mykere kan være armene.

Ellers så har de fleste babyen en stor ettroms-leilighet når de får arve en livmor det har bodd noen i før :o) Så denne krabaten har nok litt større leilighet enn søstera hadde. Så han turner nok opp og ned flere ganger om dagen enda.

Det gjorde min også. Og det var jo ganske moro også, for da visste jeg hele tiden hvordan han lå. Siden de harde sparkene er fra beina.

Nå er plutselig ventetiden min snart over... Fikk fremskyndet KS mitt til mandag. Så neste gang vi sees er jeg så slank at du ikke kan se meg, hahahaha, med babyen utenpå magen (les hengende i puppen)

Klem

Ja, jeg kjenner at det er skikkelig liv i magen ja ! Har kjent det fra uke 12, mye tidligere enn i de forrige svangerskapene. Nå venter jeg en gutt også, som deg, Dingeling, håper han turner fra seg før han kommer ut. For han er meget aktiv, og jeg kjenner godt at han rører på armer og bein samtidig. Kjenner også nå at han snur seg, det er liksom ikke bare spark og slag..Romsterer bra der inne ja... Men det er nå godt å kjenne at det er liv der da.. Vi gleder oss her i gården ja !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...