Gå til innhold

Hvor stor sjangs har jeg???? PLeas svar;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg hadde sex på onsdag,torsdag,fredag og søndag morgen..

I følge el kalkolator skulle jeg ha egeløsning på søndag... (Har hatt veldig mye hvit utflod fra onsdag til i dag, noe som er helt normalt ved mine el)

Jeg er syk i dag og orker egentlig ikke ha sex i kveld, men tror dere det andre holder til og kansje ha gjort meg gravid????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo du. Sædcellene kan leve inni deg i opp til 5 døgn, så sjangsen er meget stor for befruktning. Håper det er en liten spire i magen din=)

Skrevet

sædcellene lever en god stund! så om egget ditt løsnet søndag og du hadde sex kvelden før så har du gode muligheter!

Også om du hadde sex 2 dager før!

Lykke til

Skrevet

Høres ut som gode sjanser. Men husk at om så alt ligger til rette, er det bare 1 av 4 befruktede egg som fester seg. Håper det gåt bra :)

Skrevet

tusen takk for at dere svarer;) Jeg hvet at den sjangsen er der har alerede mistet to ganger....

Skrevet

Høres ut som du har store sjanser for å bli gravid denne pp. Lykke til!!!

Skrevet

Håper du blir gravid....men å si at d er store sjanser vil jeg ikke si til deg...da d er liten sjanse hver syklus....hehe...husker ikke prosenten;) men du har gjort det du kunne! Håper du er en av de heldige som blir gravid i 1pp....Husk..normalt å prøve oppimot ett år..men ser du skriver du har mistet..så du har kanksje holdt på en stund?

Skrevet

Syns du ikke du kommer med litt negative svar til noen enkelte ganger Sussa? Bare nevner det.

Skrevet

Sjangsene er store de!

Håper det klaffer for deg.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...