Gå til innhold

hvor har dere vognposene om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??? jeg oppbevarer den i vognen som står i garasjen.er det dumt? for den blir jo kald da men... har liksom ikke noe mulighet til noe annet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er så heldige å ha det sånn at vi kan trille hele vogna inn i stua. Så der står den:)

Skrevet

Har vogna stående nede i portrommet (bor i blokk), men kan ta av bagen, og bærer den og posen inn i leiligheten når vi ikke bruker den.. :)

Skrevet

Vogna står her inne i gangen.

Skrevet

i gangen oppi vogna:)

Skrevet

Min svigermor påstår at min sønn kommer til å få lungebetennelse hvis han blir lagt ut i kald pose...

hva mener dere??

Skrevet

Jeg ville tatt inn posen. Ville tro at posen blir rå (i tillegg til kald) av å oppbevares i garasjen. Og da er det nok fare for forkjølelse, ja. Også sover de bedre i en varm pose.

Skrevet

Bor i blokk, så den ligger i vogna under trappen nede. Orker bare ikke å bære med meg alt det styret opp til 4. etasje når vi ikke har heis.

Ville tatt inn vognposen hvis den hadde stått så kaldt som din da.

Må være veldig kaldt for babyen din å bli lagt oppi der (sånn med en gang)

Skrevet

Vi har vogna stående ute under tak, men tar alltid inn bagen med vognposen oppi. Legger lillegutt i bagen inne og pakker ham godt inn, og setter hele bagen rett i vogna etterpå. Nå når det snart er på tide å slutte med bag så kommer jeg til å gjøre det samme med vognpose / tepper osv. Posen blir jo rå og kald av å stå ute, tror ikke det kan være sunt for babyen å bli lagt oppi der...

Skrevet

Vi tar også inn bag og pose hver gang vi er ute. Er litt mas, men heller det enn syk unge. Lett for å få jordslag også når det står fuktig og kaldt, og det kan fremkalle astma og allergi.

Skrevet

Du burde ta inn vognposen din. Tror ikke det er noe særlig å la ungen ligge i kald pose, da er litt av poenget med posen borte siden ungen må bruke mye av sin kroppsvarme for å varmeposen.

Skrevet

min gutt er snart 8 mnd å det er ikke så enkelt å bære gutten å posen samtidig+ at jeg må feste selene hver gang.kan ikke bare gå fra han i 1 min heller for han krabber å reiser seg opp overalt. han har jo ullklær fra topp til tå også da... Da blir det nå att jeg aldri orker meg utpå trilletur:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...