Gå til innhold

Her sitter jeg med EL og mannen er på andre siden av jordkloden :-( ......snuffs...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, jeg skjønner VELDIG din frustrasjon.....

Har opplevd med mannen min i tidligere pp at det er null respons på seksuelle tilnærmelser fra meg ved EL. Og da blir jeg både sint og skuffet. Sa til han en gang at hvis vi skulle ha barn så måtte vi ha sex NÅ, og da ble han nesten litt skremt og fikk iallefall ikke lyst på en runde i bingen (hi hi)

Jeg og hvet hvordan det der er min kjære får nesten presentasjons angst når vi har hatt sex ved el.. dagen før mulig el fikk han det ikke til og gå for han.... men må le av det også;)

god kveld til dere forresten;)

Annonse

Hei øyena! Hehe! Jeg sier ikke ifra når jeg har EL, vet han synes det er lite sexy :-) Disse mennene er så rare, de vil liksom ha barn, men ikke ha sex for å lage dem...Rart!!! God kveld til deg også!!! Klem...

HEi du...

Litt langt til kina ja...

Men hvordan ser postmannen ut da?? Naboen?? hehe..

Misunner deg ikke.. må være pyton..

Er sååå utålmodig selv, han nevnte at han måtte være borte på jobb et par dager... kanskje.. NEI!! sa eg.. må bare holde deg klar her hjemme til "bollen er i ovenen".. han bare ristet på hodet..*ler*

Eg er så tålmodig på alt annet.. men nå trripper eg innimellom.. men han synes det er greit.. mye kos!!! *smile lurt*

Klem til deg!!

Hold ut!!!!!!!!!!!

Ååååå Tusen takk snille jenter :-) Han kommer hjem sent ikveld. Jeg tviholder på EL'n fram til da!!! Håper det funker..... Takk for støtten. Klem til alle sammen....

Annonse

Hei attpåklatt!!! Åssen går det med deg og babylaginga? Nei, har ikke giddet å teste for EL. Kjenner bare at den er på vei ut...hadde vondt i magen og masse slim på søn./man. Tror at det er lite håp, men men...skal nok voldta han ikveld uansett, hehe!!!! Klem....

Ja, det får du ajmmen gjøre..

Sikkert ikke han i mot.. hi hi!

Har er det bare venting det går i... venter på mensen!! Kjipt altså...

Skjer lite når det er den tiden.. bedre den perioden etter.. da kan en liksom gå å håpe da.. føle at en gjør noe!!!!

Men det er 1pp så skal ikke klage.. er bare så lett å være utålmodig!!

Det gikk så greit med de to første... men det er jo noen år siden nå da..

Du får ha masse lykke til i kveld!! Håper det var et super egg!!!!!!!!!!!!!!

*kosemoseoverdose*

Hei...

Forsvant på kino med ungene eg..

Testet på fredag og søndag...ugh!! Trodde det skulle hjelpe meg til å slappe av og tr kunne komme... men neida..

Nå er det kosing foran tv resten av kvelden!!!!!!!

Klem klem!!

Nå er jeg tilbake også, har vært ute på "trick or treat" med ungene...fyttig så kaldt det var!!!! Kanskje du testa for tidlig og at kroppen din produserer HCG litt sent, fortsatt et lite håp :-) Tok en EL test bare for moro skyld og den var neg., ofcourse!!!! men men vi få prøve alikevel!!! Kos deg foran TV'n!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...