Gå til innhold

hvor mange år er det mellom barna deres??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, mellom første og andremann er det 19mnd.

Elstejenta er 4 år nå og minstemann er 2 år og nå kommer nr 3 i beg. av desember.

Jenta mi på 4 år gleder seg veldig, mens lillegutt skjønner egentlig ikke så mye av at det ligger en baby i magen min.

Var litt flaut da jeg var hos legen, for han sa: Første kom i 2002 og andre kom i 2004 og denne gangen vil det bli 2006, jaja da bare venter jeg at du kommer tilbake i 2008?

Tror nok ikke det kommer til å skje nei :) 3 holder i massevis for meg sa jeg.

Annonse

Her hos oss blir det 2 år og 4 mndr mellom barna - vi prøvde i 6 mndr før det klaffet med andremann.

Skulle ønske nå at det var enda ett år imellom dem, nå har vi baby og trassalder samtidig - det kan bli tøft...Men slikt lar seg jo ikke bestandig planlegge.

Annonse

hei mellom jenta mi og gutten som kommer,blir det 2 1\2 år.Det tok tre år før vi fikk hu første, så vi trodde at det ville ta lang tid før vi fikk det til denne gangen også.Men nei da,han satt m en gang hihi.Kan nok bli noen tøffe tider etterhvert,men men.

det er visst noen som er tøffere her enn meg, ja...

jeg vet ikke om jeg hadde turt å få barn så tett.. vet ikke helt om jeg tør å få dem med 5,5 års mellomrom engang!! men, men, nå er det jo sånn!!

takk til alle som har svart meg!!

klem

7år her, men jeg har byttet ut mannen siden sist;)

Har lest forskere som hevder at det mest ideelle er enten etter 4år, eller før 1år. For det andre barnet sin del, sjalusi etc. Men jeg tror nok folk finner ut fordelene i sine egne valg, og har lett for å se dem dermed er det gode valg for dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...