Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er 10 uker på vei og har fått noen mammaklær fra en venninne. Tøyet er 5 år gammelt, men er likevel kjempeglad for det. Men, jeg trenger flere plagg, men klarer ikke å få oversikt over hva jeg egentlig trenger. Har ikke lyst til å kjøpe for mye, noe som jeg fort gjør Jeg har allerede kjøpt en olabukse og en omslagstopp, og er kjempefornøyd med dem. Jeg har fått: 3 bukser (gammel modell, høy i livet med glidlås, er usikker om jeg vil bruke dem så mye) 4 langermede topper 2 topper uten ermer 3 finstrikkede gensere 2 tykke gensere 2 nattkjoler 3 skjørt 1 skjorte 3 kjoler Hva er det som mangler her? Jeg trenger selvfølgelig undertøy, og noen vanlige t-skjorter. Hva tenker dere? Og hvor mye undertøy trenger jeg? Takk for tips jenter!
Camz Fødeklar Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg synes du hadde masse klær jeg, eneste er vel kanskje bukser etter min mening da=)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Takk! Jeg skal ut å kjøpe meg en bukse og en haug med undertøy. Avventer resten.
Andreadea Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Jeg synes du mangler en jakke her. Du skal vel ut også? Har aldri følt meg så ufancy som når jeg gikk rundt på vinteren sist med jakkene helt åpne foran. Etter at jeg fødte hadde jeg samme problem, jeg fikk ikke jakken eigjen over puppene! Har kjøpt meg mammajakke nå. Den kan brukes hele svangerskapet, den har en del man setter inn foran med glidelås som gir plass til magen. Så kan man bruke den til å bære babyen i dersom man bruker bæresele. Det er mulig å bære babyen både foran og bak! Glidelås og innsetningsdel! I tillegg er det plass til puppene inni! Hadde glemt at de ble så store, og at de var det så lenge. I tillegg er denne jakken fin! Koksgrå cashmere-ull! Stilig! Den heter mammajakke, og de har den på loevebarna.no Lykke til videre som stilig kommende mamma. Jeg angrer ikke på at jeg følte meg fin også når jeg var ute....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Takk for jakke-tipset. Jeg har ikke kjøpt jakke enda. Er litt redd for å kjøpe vinterjakke fordi jeg først vil begynne å bli ordentlig stor til våren/sommeren. Kanskje jeg avventer til vårkolleksjonen kommer. Hadde ikke tenkt på at man kan bruke mamma-jakke med bæresele, det var jo et bra tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå