Gå til innhold

6 mnd og grønn avføring..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror sin avføring er stort sett alltid grønn, da vi begynte med grøt var den grønn og slimete, nå er han veldig hard i magen men fortsatt grønn i fargen. Han er veldig ømfintlig med gulp / sprutgulp når jeg øker inntak av melkeprodukter men han er ikke testet for allergi. Jeg holder meg stort sett unna produkter med mye melk og han har ikke fått MME. Men han får grøt som inneholder tørrmelk.

Normalt med grønn avføring eller kan det være tegn på allergi / intolleranse ?

Har tatt opp dette med mulig allergi med legen da han helt tydelig reagerer (med eksem) på egg, og muligens også fisk og nøtter. Legen mener han bare er litt ømfintlig mot melk slik at jeg skal holde meg unna de produkter med mye melk og se etterhvert. Egg skal jeg holde meg helt unna, men hun vil vente med å teste han til nærmere MMR vaksinen. Dette med fisk og nøtter fikk jeg liksom ikke noe svar på, bortsett fra at hun sa på en eller annen måte at det bekymret henne liksom ikke. Det var MMR vaksinen som var vesentlig... Men hva med barnet og videre utvikling...?

Så lenge han ikke blir testet, blir jo jeg usikker og ser etter alle mulige allergitegn.... Han er 6 1/2 mnd og får 2 grøtmåltider om dagen, og litt middag (er ikke så glad i det ennå) - ellers ammer jeg.

Normalt med grønn farge på avføringen ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

både eldste sønnen min som ikke er allergisk og yngste sønnen min som er matallergisk hadde grønn/gul farge da de var på den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...