Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Klarer ikke bestemme meg!! Noen med erfaringer om disse vognene??
Pianutten Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Men du...har du hørt at Emmaljunga har en modell som heter City Cross. Det er en sportsvogn, i tillegg kjøper du en bag som heter City Bag og dermed har du en MEGET fleksibel vogn som veier kun 11kg (med bag på) Den skal iallefall vi kjøpe etterhvert Disse duo- og kombivognene er jo steintunge..veier ofte oppi 20kg..ikke enkelt å hemse på det for en dame. Ca-pris på denne vogna hos forhandler her i Trondheim er 7000,- m/bag. Den er kjempefin, verdt å sjekke ut!
übermamma *5 pp* Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har emmaljunga citi cross. Og den er virkelig å anbefale, har hatt basson og simo, men de er ikke i nærheten av emmaljunga på kvalitet syntes jeg... Prøvde også mange andre i butikken(mitt 3 vogn-kjøp>)og det tok 2 sekunder og forkaste alle de andre vognene de hadde til fordel for citi crossen.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Vi har også denne, den er kjempefin! Vi har brukt citybagen hele sommeren og den er jo kjempelett! Den er ikke like polstret som den vanlige bagen.. men syns den funka bra. Vogna er kjempegod å trille også! Kjøpte den i Sverige vi.. på katti's babyshop. Sparte ca 1500,- på det.. og fikk en fin tur til Sverige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå